دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت اول

بلاگ اسکای دوباره سلام

مجبورم همه اسامی رو عوض کنم، اگر یادتون بمونه به اسم صدام نکنین خیلی خوب میشه 

البته در مورد اسامی هنوز تصمیمی نگرفتم ولی وقتی به نتیجه رسیدم ، یه پست رمز دار می ذارم اسامی رو بهتون میگم و رمزش هم آخرین رمز اصلی همون وبلاگ قبلیه، رمز مطالب زنونه هم همونیه که بود ، هر زمان پست زنونه گذاشتم همونه

این اسمی که اینجا دارم رو از یه فیلم با بازی میشل فایفر اقتباس کردم ، معنیش به فرانسوی میشه عزیز فراموش شده

اسم فیلم Cheri هست و ماجراش اینه که یه خودفروش مرفه و با کلاس - میشل فایفر- با پسر یکی از دوستان همکارش که از خودش خیلی جوانتره رابطه برقرار میکنه ، یه زمانی می رسه که مادر پسره میخواسته یه دختر ثروتمند که مادر دختر هم از همکارهای خودشونه، براش انتخاب کنه ولی این دو تا تازه می فهمن چقدر همدیگه رو دوست داشتن

خنده دار اینه هیچ وقت نرفتم فیلم رو ببینم چون هر لینکی میخواستم بگیرم فیلتر بود یا پولی ، بنابراین هنوز نمیدونم تهش چی میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 21:21

سلام خوبی؟ بهتری؟
راستی یه ایمیل فرستادم ببین فیلمی که گفتی همونه؟؟

سلام عزیزم، اره خیلی بهترم
امیدوارم دیگه چرخ فلک دست از سرم برداره و از این چیزا برام رقم نزنه
نگاه می کنم فردا پای سیستم، ممنون ازت

سما دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 17:40 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

سلام عزیزم خواستم میهن بلاگ بهت بگم تا پستات زیاد نشده برگرد بلاگ اسکای که دیدم اومدی
دنبالت میکنم

اوهوم برگشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.