دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

ترفند تمیز کردن مبلمان

دم عیده احتمالا مبلمانتون کدر و مات یا لکه دار شده مخصوصا اگر رنگش روشنه با این ترفند می تونین تمیزش کنین

تو اینستاگرام فیلمش رو گذاشته بود 

یک ترفند عالی برای تمیز کردن مبلمان :  آب +  الکل +  جوش شیرین + سرکه سفید + نرم کننده لباس را مخلو ط کرده روی مبل اسپری کنید.  با برس بکشید و سپس با یک دستمال نخی خشک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:10

ممنون حالا برم بگردم ببینم ماژیک همرنگش گیرم میاد یا نه

یه جعبه ماژیک 24 رنگ بگیر کارت حله فکر کنم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 14:55


فقط با ماژیک همرنگش می تونی رنگش کنی، حداقل اون رگه های سفید رد ناخون کشیدن پیدا نیاد،روش هم فیکساتور بزنی، البته ممکنه هر از گاهی هم مجبور بشی تجدید کنی این کار رو

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 10:27

حوصلت شد تم وبلاگتم عوض کن
حداقل لینکهای سمت چپ بیاد سمت راست

اگر بتونم تو قالب وبلاگ جاش رو پیدا میکنم و جای چپ و راستش رو عوض می کنم باید با قالب کشتی بگیرم، ولی از این قالبه و رنگش خوشم اومد که گذاشتمش ، به بقیه مواردش دقت نکرده بودم
اگر نتونستم دست کاریش کنم قالب عوض می کنم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 10:15

واسه مبل چرمی که بچه با ناخن پوستشو کنده راه حل نداری؟

راه حل اوکازیون دارم واست : اون تیکه هایی که کنده رو از زیر ناخونش در بیاری و خیلی شیک بچسبونی سرجاش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.