دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت سوم

قالب رو عوض کردم اما نمی دونم چرا ستون سمت راست قابل مشاهده نیست!

شما می بینین چیزی تو ستون سمت راست باشه ؟ مثل اخرین مطالب ، موضوعات وب و ...

گفتم بذارم بمونه شاید یه ناهنجاریهایی داره و بعد از دو سه ساعت درست بشه ، نشد دوباره باید قالب عوض کنم، از قالبهای بلاگ اسکای فقط همونی که اول انتخاب کرده بودم خوشم اومده بود، مریم  گفت منو سمت چپه ، حالا هر چی می گردم قالبهایی که خوشم میاد منوشون سمت راست نیست!


** پ.ن

1-دیروز که مامانم اینا هنوز خونه خواهرم بودن ، یه تیکه فیلم از اون وروجک فرستاد که دیگه راحت راه میره ، آی ذوق کردم ، خانم شده ، بزرگ شده

2-گاهی فکر می کنم این اسمی که اینجا به عنوان نویسنده وبلاگ گذاشتم دوباره مایه دردسر نشه ! مارگزیده شدم

البته فقط یه تصادف بود و اینکه هر چی دنبال اسم تو ذهنم بودم برای نویسنده وبلاگ هیچی به ذهنم نرسید، یهو این فیلمه یادم اومد و چون بازی میشل فایفر رو همیشه دوست داشتم و از چهره ش خوشم میومد گفتم این رو انتخاب کنم ، که اسم خاصی نیست و فقط یه عبارته ، نکته مهمترش اینه که به نظر می رسه من خیلی فرانسوی حالیمه که این اسم رو گذاشتم ، بسوزه پدر شوآف و لاکچری بازی 

3-این بغل جای این که لیست آخرین یادداشت ها رو نشون بده زده تایتل، منم اصلا حوصله کلنجار رفتن با قالب رو ندارم و اصلا نمی دونم چرا این اختلال رو داره ، ولی این که یه چیزی سر جاش نیست ، روی مخم داره راه میره باید یه قالبی پیدا کنم این ایراد رو نداشته باشه- مورد فیکس شد، حلش کردم-

4- من ورزشم رو این مدت قطع کردم- حوصله انجامش رو نداشتم- حتی یادم میره سرمی که از سایت پنبه ریز خریده بودم رو استفاده کنم! کلا هنوز بر نگشتم به عالم بشریت

نظرات 18 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 23:04

واسه روز چی گرفتی؟
من از مولپد راضیما

روز پنبه ریز دارم خیلی هم خوبه راضیم

مریم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 18:45

راستی هی میخواستم بپرسم سرم چی خریدی هی یادم میره
راستی یه چیز دیگه مشکلت با پد بهداشتیا حل شد یا نه؟

از سایت پنبه ریز، سرم لیفتینگ، از نل بپرس کامل برات میگههمه توضیحات رو از خودش گرفتم
نه بابا همون وضعه، گذاشتمشون فقط شبها استفاده می کنم

نل چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 15:35

اینجا دیگه کتک لازمی!!!!!!!
هرجا اونجا کنترل کردم خودمو..اینجا باید کتک بخوری....
اون ژل و سرم بزن هرروز..جفتشو روزی دوباااااااار..
اون چوب من کوجاست تو رو بزنم..نزدیک وحشی شدنم که هست..حسابی از کتک زدن خوشم میاد..پاچه هم میگیرم تازه

جان خودم یادم میره، سرم رو شروع کردم دوباره ولی ورزش رو هنوز نه

Nahid چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 09:22 http://rooznegareman.blogsky.com

واااای. من تو نظرات این پست، کلی کار یادگرفتم. ممنون گلم که عمیشه راهنمامی. راستی، بنا شد چی صدات کنیم؟

عزیزم
فکر کنم خاله سوسکه صدام کنین ، خواهرمو کفش دوزک، بعد دوباره یه ندا میدم برگردین به همون پست یادداشت دوم اسامی رو می نویسم از اونجا بخونین که نخوام دوباره پست رمزی بذارم

مریم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 00:19

قالب الانت خوبه به نظرم همینو برام بفرست تا ستون سمت چپ رو بیارم راست

اگر شما ها اذیت نمی شین که همینجوری ولش می کنم تا بعد
راستی بابت لینک فیلم ممنون زدمش واسه دانلود

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 23:35

آخه اونی که لینکشو واسه من فرستادی واسه بلاگ اسکای نداشت

چرا گزینه های مختلف بلاگ اسکای، بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و غیره داره ، من فرمت بلاگ اسکایشو گرفته بودم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 22:46

به خاطر اینکه قالبها برای بلاگ اسکای تعریف نشدن واسه همین مشکل داره

من اونی رو میگیرم که نوشته مخصوص بلاگ اسکای، کدهاش با نوع سرویس دهی بلاگ اسکای باید منطبق باشه وگرنه اصلا هیچی نشون نمیده

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 17:56

سلام برات ایمیل کردم یه تست کن ببین درست شد یا نه
ببخشید دیر شد مگه این پسرم میذاره
هرچند به نظرم همین قالب الانت بهتره فقط باید اون ستونها بیاد سمت راست

دستت درد نکنه، ولی همون مشکل از صبحش باقیه مثل اینکه یه سری از قالبهای پیچک مشکل دارن، کلا منو های کنار صفحشون قابل دیدن نیست، همین فعلیه رو همینجوری نگه میدارم تا بعد بیکار بشم یه انقلابی توش صورت بدم

مرمر سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 17:33

خدا رو شکر که خوبی دوستم, نه مشکلی با این قالبه ندارم ولی مال وبلاگ قبلیتو بیشتر دوست داشتم.

خب تابلو میشه اونو بیارم وگرنه خودمم اونو خیلی دوست دارمش

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 16:06

اونا رو هم میشه آورد سمت راست
میخوای کل قالب رو برام ایمیل کن درستش کنم

خب پس چه کاری بود قالب سه ستونه انتخاب کردم
اگر بلدی پس اصلا یه قالب دیگه بفرستم اون رو برام درست کنی
http://pichak.net/themes/67/12/
منو های اینو بیار سمت راست تا من خلاص شم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:54

http://pichak.net/roozanehfall/
اینو ببین کد فال روزانه رو داره بگرد تو قالب وبلاگت ببین مثل این اگه دیدی پاکش کن

یعنی اصلا به ذهنم نرسید کد رو به فینگلیش سرچ کنم، به محضی که این پیامت رو دیدم دوزاریم افتاد
فقط یه بدی ای داره ، اینکه منو سمت چپ سه تاست ، سمت راست یکی، باز انگار چشم آدم کشیده میشه به چپ، اینجور تشتت فکری میشه ، یعنی نمیشه یه وبلاگ پیدا کنی مطابق میلت باشه ، همیشه یه جای کار این قالب نویسا می لنگه

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:46

جای ابر برچسب لیست آخرین یادداشتها رو بذار اگه میتونی
نشستم اینجا هی اورد میدم

اخرین مطالب اومد بالا اولین منو سمت چپ می ترسم بیشتر دست کاری کنم، ولی اون فال روزانه رو اگر بشه حتما حذف می کنم اما تو اسکریپت ها نمی دونم کدومشه ، پنهانش کرده

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:42

چه خوجل شد

اوهوم بهتر شد کمی،البته رنگ اون یکی رو بیشتر می پسندیدم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:23

قالب توت فرنگی گذاشته اونو منظورم بود

آها نه رنگهاش جور در نمیاد دارم تو همین سایتی که دادی می گردم ببینم چیزی که چشمم رو بگیره پیدا میکنم یانه

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:15

ایول آخرین پست ها درست شد

آره خب باهاش ور رفتم اومدم قیاسی کار کردم از یه قالب دیگه این قسمت رو درآوردم و گذاشتم واسه قالب فعلی

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 15:06

http://pichak.net/crop/tag/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87/page/3/
اینو یه نگاه بنداز

مریم اینم منوش سمت چپه که ، خودت گفتی منو چپ نباشه ، وگرنه من هزارتا قالب قشنگ پیدا کردم منوشون چپ بود نذاشتم

مریم سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 14:53

الان خوب شد مررسییی

نمیدونم مرمر چه مشکلی با این قالب داره ، پیام داده بود قبلی رو بذارم! البته نمیدونم دقیقا منظورش از قبلی کدومه ، از صبح کلی قالب عوض کردم تا این یه کم ساختارش درست در اومد

مرمر سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 14:16

سلام دوستم, نمیشه همون قالب قبلیه رو بزاری؟ من سمت راست منو رو میبینم, رو به راهی ؟؟

آره عزیزم خوبم، مگه قالبه مشکل داره؟ این اخرین چیزیه که گذاشتم و خودمم منو سمت راست رو می بینم الان
مشکل این قالب جدید برای تو چیه؟بهترین قالبی که پیدا کردم فعلا همینه، بقیه شون یا اسم رو قاطی می نوشتن یا بالاخره مشکلاتی داشتن ، این حداقل منوهاش رو درست نشون میده
یا نکنه این وسط کلی قالب عوض کردم منظورت یکی از اونا بوده ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.