دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت هفدهم

 

 شیرینی پختیم، بعدالظهر هم گردگیری و جاروی نشیمن و اتاقها رو انجام دادم

میز رو چیدم وسایل سفره ای که پارسال درست کردم رو گذاشتم، مونده سماق و سنجد و سرکه و سمنو، اونم فردا میذارم تو ظرفها

اتاق خودم هنوز جمع نشده! فکر کنم سال به همین وضع تحویل بشه، اصلا حوصله جمع و جورکردن اتاق خودمو ندارم

فردا دوش بگیرم و شاید بشینم کنار سفره

اگر دیگه پست نذاشتم، از الان پیشاپیش عیدتون مبارک و لبهاتون خندون

‏و بر آمد بهاری دیگر

مست و زیبا و فریبا ، چون دوست

سبدی پیدا کن

پر کن از سوسن و سنبل که نکوست

همره باد بهاری بفرست

پیک نوروزی و شادی بر دوست . . .


**پ.ن:

دیشب که شب بخیر گفتم؛ بدون صبح بخیر رفتم مشغول کارهام شدم، تا ظهر که درگیر شیرینیها بودم، اومدم گوشی رو چک کردم ساعت از ده گذشته بود صبح بخیر نوشته بود، پیام دادم و داشتم باهاش صحبت می کردم حرف افتاد به اینکه امروز ابوی یه جفت النگو برای والده خریده، گفت خواب نما شده؟ گفتم نه دو تا مناسبت بود هم تولد والده و هم روز زن

اولش فقط گفت عه مبارک باشه، به سلامتی! بعد انگار دوزاریش افتاد، ادامه داد، روزت مبارک همسر عزیزم، ببخش که نیستم تا بهت هدیه بدم، گرچه برای عیدیت هم خودت نذاشتی چیزی بفرستم... 

نمیدونم چرا فکر می کردم داره خطاب به یکی دیگه  حرف می زنه، همسر عزیزم؟ عادت به شنیدن این عبارت ندارم، به گوشم ناآشناست، شاید اگر فقط میگفت عزیزم روزت مبارک بهتر تو ذهنم می نشست

ول در کل اهل یاد داشتن مناسبتها نیست، حتی تولدمو یادش نبود چه روزیه، برای ولنتاین اصلا واکنشی نشون نداد، این هم روز زن! مردم جور دیگه سورپرایز میشن، منم اینجوری

... 

مریم، ناهید جان حدستون درسته، چون نمیخواستم اشاره ای به وبلاگ قبلی اینجا باشه کامنتها رو تایید نکردم

منصوره جان متوجه خصوصیت نشدم، وبلاگ فعلی که بازه من چیزی رو نبستم

نلی، حتما جواب اخرین کامنتت تو پست قبلی رو ببین

نظرات 3 + ارسال نظر
مری دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 14:47 http://fandogh925.blogsky.com

عیدت مبارکککککککککککک عزیز دلممممممممممممممممم
امیدوارم سال 96 بهترین سالی باشه که تا حالا داشتی

ممنون عزیزم، تو هم سال نو خوبی داشته باشی، هر چی دوست داری امسال جور شه و بهش برسی

منصوره دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 11:26

میگن سالی که با بارون تموم بشه با عشق شروع میشه، اسکارلت عزیزم ، ارنست،مادام، بانو، مامان اسکارلت ، فردی، گلامپی، تربچه،خاله ریزه، ابوی، دوستان گل ، نل، مری، مریم، سارا ، ناهید ، گنجشک و....بقیه دوستان که اسمشون یادم نیست و هم چنین فامیل اسکارلت جان عیدتون مبارک

امیدوارم سال جدید برای همتون پراز عشق و آرامش و شادی باشه و غم تو دلای مهربونتون خونه نکنه امیدوارم زندگیتون پر از برکت باشه، وجود نازنینتون سلامت باشه،به همه ی آرزوهای قشنگتون برسیدوصدای خنده های از ته دلتون گوش فلک رو کر کنه،،،،، اسکارلت عزیزم از این که اجازه دادی خواننده وبلاگ قشنگت باشم و با نوشته هات بینش نویی بهم دادی و باعث تغییرات مثبت در نگاهم شدی، یک دنیا ممنون .....بهترینهای هستی آرزوی من برای توست.دوووووسسسستتتت دارررررم

ممنون عزیزم، سال نو تو هم کنار عزیزان به شادی باشه

مریم دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 10:26

خانمی عیدت مبارک ایشالا سال جدید برات سال خوب و پر از آرامشی برات باشه
ارنست هم دست از کارهای اعصاب خورد کن برداره

ممنون عزیزم همچنین برای تو و عزیزانت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.