دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت بیستم

 

 قربون صدقه م که میره روحم پرواز می کنه

چقدر کم دارمش

یه نشونه هایی تو خودم دیدم، انگار که مربوط به سرطان سینه باشه

جرات دکتر رفتن هم ندارم-این روزا هم که دکتر جایی نیست، اگر هم تعطیلی نبود بازم از ترسم نمی رفتم-

ندونم بهتره! 

تو دو روز متفاوت با فاصله، صبح که بیدار شدم نمیدونم چطور بود انگار مثلا بازو یا آرنجم  میخورد به سینه م اصلا تصور موقعیتش رو نمیتونم بکنم-انگار یه چیزی به شدن سینه مو فشار داده باشه- اما درد شدیدی تو سینه سمت راستم حس کردم، دفعه اول گذشت ادامه دار هم نشد، اما امروز صبحی نه، دردش هنوز هست و اذیتم می کنه، خودم با دست بررسی کردم، توده نیست انگار، اما این درد یه جور خاصه

نمیدونم اثر فکر و خیال و تلقینه که احساس خارش هم توی سینه م دارم؟ - همه ممکنه هر جای بدنشون خارش بگیره ولی این همزمانی روی مغزمه- حتی احساس کرختی و بی حسی توی نیمه راست سینه مذکور داشتم، البته لباسم چسبونه و مدتهاست هم تا زمانیکه تو خونه هستم سوتین نمی پوشم، یعنی اینا همش اتفاقیه؟ مثلا این بی حسی و کرختی بخاطر لباسمه؟ بار اول که نیست، همه لباسهای من قالب بدن هستن، یهو زیر سینه یه تیر خفیف می کشه، انگار از تو سیخ یا سوزن به بافت سینه م فرو میره...  دارم هی به خودم دلداری میدم که چیزی نیست، همش بخاطر فشاریه که صبح وارد شده، اما باز تو ذهنم میگم چرا اون دفعه ادامه دار نشد؟ 

تا الان هم ماموگرافی نرفتم

هنوز به ارنست نگفتم


نظرات 6 + ارسال نظر
مرمر جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 16:22

فکر نمیکنم مشکل خاصی باشه اگر توده ای رو حس نمیکنی, به هر صورت پیگیری و مراجعه به پزشک متخصص رو حتما بعد تعطیلات در اولویت قرار بده دوستم, سلامت باشی همیشه

فاطمه جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 13:06

اگه برآمدگی نباشه چیزی نیست تازه سرطان سینه حتما باید توده ببینی و درد هم نداره احتمالا داری تلقین میکنی

منصوره جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 10:29

اسکارلت جان قالب تهی کردم ....وای خدای من
چه جوری میشه راضیتون کنیم برید دکتر

مری جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 02:18 http://fandogh925.blogsky.com

عه خب برو دکتر ولی ادم وقتی شک میکنه اول خودش بره پیگیری کنه بهتره میترسم ارنست الکی شلوغش کنه
ولی حتمن برو دکتر :|

گنجشک جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 01:12

نگران نباش
اون تیر کشیدن و سوزن سوزن شدن که به احتمال نود و نه درصد عصبیه
وچون خداروشکر با دست معاینه کردی و چیزی به دستت نخورده احتمال زیاد چیز خاصی م
نیست ولی حتما یه مامو یا حداقل سونوگرافی رو برو تا کاملا مطمئن شی

معلم کوچولو جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 01:07 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

حتما حتما پیگیر باشین.با فکر اینکه چون میترسم پس دکتر نمیرم خودتون رو تو خطر میندازین.حتی خانم های سالم هم باید برن ماموگرافی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.