دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

درمان تبخال با سیر

مدتی پیش توی بینیم تبخال زده بود-عمق بینی-، یه شب سیر رو برش طولی دادم و یه برش نازک در اوردم کمی با نوک چاقو رو بافتش ضربه زدم تا عصاره ش در بیاد با یه موچین نازک که الکل زده بودم آروم بردم تو بینی و گذاشتم یک ربع روی جایی که تبخال بود؛ موند، خیلی سوخت، یک ربع استراحت دادم و دوباره یه برش سیر جدید به همون روش گذاشتم روش و بعد خوابیدم، فردا صبح که بیدار شدم به وضوح درد توی بینیم حس نمی شد و چون باید میرفتم سر کار نتونستم تکرار کنم ولی دیگه نیاز نشد، به همین سادگی خوب شد

پ.ن: دقت کردم هم اون بار هم این بار این تبخال لعنتی وقتی سرما خوردم گریبانگیر بینیم شد!
مریضیم هم مثل آدم نیست دیگه
نظرات 3 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:41 http://balot1395.blogfa.com

سلام
دوست عزیز چه در بند باشی و چه آزاد و رها ، عمر با شتاب می گذرد چرا خودت را حبس می کنی ؟ در میان جمع باش مطمئن باش بهتر از پیله تنهایی است...

گاهی پیله تنهایی بهتره، مخصوصا زمانی که تو جمع هم زبون و هم فکر وعقیده نداشته باشی

نل شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 03:27

چه جالب..
بهتره سینه ات؟

ممنون ازت نل ، دردم تقریبا داره از بین میره ، فقط دارم مثبت فکر می کنم ، این روزها فقط به این فکر کردم که یه فشار بوده همین

Nahid جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 21:01 http://rooznegareman.blogsky.com

ممنون خااااااانم. دلمون پوسید. عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟!

دورم از همه دنیا، یه جورایی کم حرف و بی صدا شدم، حتی تو خونه ، بازم فقط تو اتاقم خودمو حبس کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.