دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت سی و دوم

  ده سال پیش همچین روزی بود

روز عقدم

منتها اون موقع مصادف بود با ٢٠ مرداد

واقعا ده سال گذشت؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 21:46

من یکم گیج شدم ازدواج اولت ده سال پیش بود یا دومی؟

دومی،اولی ۴سال قبل اون بود، سال ٨٢

مریم شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 18:28

از نظر من که تو ۲۸ سالگی ۵ سال از زندگیم میگذشت و یه بچه داشتم دیر بوده

تو چه اکتیو بودی، البته خب من 22 سالگی قرار بود دقیقا تو موقعیت تو باشم که نتونستم تحمل کنم و طلاق اولم اتفاق افتاد

منصوره چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 19:33

آخی عزیزم

گنجشک سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 22:00

بی خیال
بهاین فکر کن که سالم و سلامتی

اوهوم یه قسمتیش با این ماجرا قابل چشم پوشیه

مرمر سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 16:36

گذشته گذشته عزیزم, به روزهای پیش رو فکر کن

پیش روی من مدام به گذشته وصله کاش واقعا از هم منفک بود

مریم سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 15:43

دیر هم ازدواج کردی که

دیر نبود که ٢٨ سالم بود انگار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.