دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت سی و نهم

 

 خواستگار شد دو تا !

چشم ارنست روشن - یادتونه شوهر سابق هم که بود برام خواستگار اومد و اتفاقا خودش در رو باز کرد و هر چی والده گفت دخترم شوهر کرده قبول نکردن تا اینکه والده بهشون گفت همین که در رو براتون باز کرد شوهرش بود؟ من کلا وقتی متاهلم بیشتر خواستگار دارم-

دیروز گوشی رو چک می کردم دیدم یکی از همکلاسیهای دوره ارشد که البته ورودی سال بعد بودن بهم پیام داده و پرسیده قصد ازدواج دارم؟ نامزدی چیزی دارم؟

این خانم روز دفاعم حاضر بود ، از بس استرس داشتم و جلو همه زار زار گریه می کردم ، استاد راهنما بهش گفته بود کسی چیزی داره بده زی زی گولو بخوره؟ داره پس میفته ، این بنده خدا هم یه آرامبخش داشت داد بهم و خوردم، بعد هم باز مدتی پیش درباره مقاله پژوهشی و کنفرانسی بهم پیام داده بود ، خانم خوبی بود در کل ، چهره ش با اینکه معمولی بود اما به دلم می نشست و مهربون طور بود کلا

بهش گفتم نه قصد ازدواج ندارم

مسئولیت آقای روحانی این بار خیلی سنگینه ، اگر میخواد برنامه ها و راهش ادامه داشته باشه و اگر واقعا اومده ایران رو بسازه باید یه جوری کار کنه که راهش رو بعد اگر جهانگیری خواست ادامه بده ، باز هم مردم با همین حجم از مشارکت برن و انتخابش کنن

گرچه متنفرم از این حالت انتخاب بین بد و بدتر ، ولی خب متاسفانه مهندسی انتخابات تو این مملکت فقط همینه که مردم رو به این شکل بکشونن پای صندوق ولی با توجه به منابعی که هست ، بهتون بگم که رای اون نورچشمی هرگز 15 میلیون نبوده و زیر 10 میلیون بود ، اما با توجه به اون نه محکمی که ملت با رای 23 میلیونی به جریان حاکم گفتن مجبور بودن به  طریقی جلو حجم این افتضاح رو بگیرن ، پس کاری که کردن این بود که رایش رو بیشتر اعلام کنن

بگذریم

ارنست خوبه

با کامنتی که ناهید جان داد ، دیگه جدی باید اون پست رمز دار رو بنویسم تا امشب

مری تو کجایی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مری دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 03:54 http://fandogh925.blogsky.com

سلاااااااااام
چلا میزنییییییییی؟
هستممممممم میخونمممممم ولی ادرس جدید ساختم خواستم با ادرس جدید کامنت بدم فرصت نکردم هنوز هههههههههههیچ پستی توش بذارم

عه،گفتم خبری ازت نیست نگران شدم
حالا چرا عوض کردی ادرستو؟

سارا یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 22:25

سلام
من بازم رمز رو یادم رفته ظاهرا

ارسال کردم به ایمیلت

مریم یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 16:45

طرفداراش که کلا انگار شستشوی مغزی شدن
من با هر کدومشون حرف میزدم میدیدم اون آدم سابق نیستند

به نظرم اونهایی که طرفدارش هستن کلا تو هیچ زمینه ای نمیشه روشون حساب کرد، از اول تفکرشون مشکل داشته اینا

منصوره یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 14:06

سلام گلم پیروزی آقای روحانی و بطورکلی پیروزی خودمون را به شما و دوستان تبریک میگم

رای اون نورچشمی هم کلا بیشتر از پنج شش ملیون نبود ینی رای ثابت همیشگی اصولگرها
عزیزم پست رمزدارت رمزش همون رمز قبلی است؟ یا اینکه برامون میفرستی

ممنون عزیزم همچنین به خودت
هنوزم طرفدارهاشون از رو نرفتن ، یه حرفهایی زده میشه آدم می مونه اینا واقعا به این حرفها معتقدن که میزنن یا مغزهاشون کلا معیوبه
رمز احتمالا همون سابقی باید باشه ، اگر تغییر بدم خبر می دم بهتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.