دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تشریح مفهوم به دنیا آمدن و زایمان برای یک کودک

 

 یه سوال :اگر بخواین به یه بچه توضیح بدین چطوری دنیا اومده بهش چی میگین؟ 

خودم اینجوری براش توضیح میدم :

یه هندونه رو از وسط قاچ می کنم و میگم ببین عزیزم تو مثل این تخمه هندونه تو دل مامانت بودی، بعد مامانت رسما همینجوری قاچ خورد و تو عین همین تخمه دنیا اومدی

تمام، به همین سادگی 

نظرات 3 + ارسال نظر
مری دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 16:54 http://fandogh925.blogsky.com

بعد تا 10 سالگی خواب قاچ خوردن شکم مامانشو میبینهوالا من بچه 3-4 ساله بودم یه کتاب راجب حاملگی بود بعد من عکساشو میدیدم مراحل رشد و جنینی بچه بود اون انقدر توجهمو جلب کرد که دیگه پاپی چطوری بیرون اومدنش نشدم
البته یادمم میاد داییم اومد کتابو از دستم گرفت گف زشته :| منم همش متعجب بودم دیدن این ادم کوچولوه چرا زشته :|

هوووم منم همون ماجرای جنین و رشدش خیلی برام جالب بود خیلی به مساله زایمان توجه نداشتم

مریم دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 15:47

Nahid دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 13:35 http://rooznegareman.blogsky.com

خداروشکر که بچه نداری. چه وحشتناک براش توضیح میدی
من به دخترم گفتم که من و بابات هردوتامون از خدا خواستیم و خدام تو رو تو دل من گذاشتو بعدشم در دلمو بازکردن و تو به دنیا اومدی. البته من طبیعی زایمان کردم و تازه هجده تام بخیه خوردم چون به دستور مادرشوهر کسیکه شوهرش دکتره دیگه دکتر زنان نمیخواد و منو یه ماما زائوند! و به همین دلیل بچه کامل توی کانال زایمان نبود و برش طولانی و اینهمه بخیه خوردم. ازم به ذکره که برای سزارین فقط شونزده تا بخیه میزنن. اما خب خدا باهام بود.
منم یه جای جراحی آپاندیس داشتم که اونو به دخترم نشون میدادم برای جای خروجش از دلم

خب شبیه سازی زایمان بهتر از این نمیشه
جای آپاندیس؟ رسما به دخترت دروغ گفتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.