دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت چهل و سوم

 

 میدونین که هیچ وقت طالب جشن عروسی نبودم و جزو آرزوهام نبوده، در عمل هم ده سال پیش وقت ازدواجم رضایت دادم یه مهمونی برای درجه یک ها بگیریم اونم به ضرب و زور ابوی که آبرومون میره و چنین میشه و چنان میشه وگرنه همون محضر رفتن برام کافی بود. اما عتراف میکنم آرزوی واقعیم یه خواستگاری رمانتیک بود، به این شکل که ادم کاملا مناسب-یعنی دقیقا همونی که باید باشه- تو موقعیت و فضای مناسب و به شکلی کاملا مناسب ازم خواستگاری کنه، منظورم نه مثل خارجکیها صرفا به اون شکل ترودیشنال و سنتی که زانو میزنن و فلان، دقیقا حتی نمیدونم چه شکل خواستگاری ای، فقط به شکلی خاص مد نظرم بود که همیشه اون لحظه تو یادم بمونه

شاید باید در درجه اول اعتراف کنم همه عمرم دلم میخواست یکی به یه شکل خاص سورپرایزم کنه و احتمالا ناخوداگاهم اون سورپرایز خاص رو مصادف با خواستگاری کرده

ولی براورده نشد! 

و اعتراف آخر این که آرزوهای مسخره ای دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
منصوره پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 15:40

سلام عزیزم ....پست درگوشی زنانه هرچی میزنم باز نمیشه و پیغام میده رمز وارد شده صیحیح نمی باشد ...میشه لطف کنید رمزو برام ایمیل کنید ؟ ممنونم گلم

برات ارسال کردم عزیزم

سما پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 15:40 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

چرا کامنتای من نمیاد

منصوره پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 00:07

هیچم مسخره نیست ،،، خیلی هم رمانتیک و قشنگه ،،، دعا میکنم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی عزیزم

قربونت برم منصوره جان

مرمر چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 13:31

الهی بگردم حق داری خوب, کدوم زنی از این آرزوها نداره و حس خوبی بهش نمیده رمانتیک بودن ؟؟؟

خب ارزوهای بقیه بیشتر سمت شب عروسی و زرق و برقش میره و بقیه عوالم رمانتیک بعد ازدواج ، مال من انگار تا همون مرحله خواستگاری تموم میشن و واسه بعد ازدواج زیاد آرزوی رمانتیک ندارم!

مری سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 22:16 http://meredith.blogsky.com

اخیییییی
آرزو دارم خود همون آدم مناسب یه ادم خاص باشه
میدونی چی میگم؟(فقط خودم میدونم چی میگم )
مثلا توی دریای آدما گم نشه
و البته خواستگاریشم خاص و ساده باشه
مزه ی زندگی به همین ارزوهاس بابا

منم دست بر قضا می دونم چی میگی ، اون آدم مناسب همون آدم خاص باشه ، دقیقا !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.