دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت چهل و پنجم

  اتفاقاتی پیش روه ، زمانش که برسه می نویسم،البته دلتون رو صابون نزنین ، همش سیاهیه

بگذریم، یه سوال ، از چه طریق آدرس وبلاگ جدید رو دریافت کردین؟ لطفا برام بنویسین واجبه، دارم یه چیزی رو چک میکنم،  مخصوصا هر کس پیام میده که رمز رو نداره ! چون قبلا این رمز رو  تو وبلاگ قبلی داده بودم به خواننده های قدیمم ، باید بدونم، چون آدرس این وبلاگ رو به تعداد معدودی دادم و یه چیز مشکوکی متوجه شدم

-فعلا کامنتهای درخواست رمز رو تایید نمی کنم و رمز رو نمی فرستم برای کسی تا بعد که چک کردنم تموم شه-

اگر هم کسی هیچوقت رمز رو نگرفت مطمئن باشه جزو موارد مشکوک بوده ، یعنی آدرس وبلاگ رو از خودم نگرفته و این برام میشه مساله که دوباره وبلاگ رو کلا رمزی کنم و به همون 6 یا 7 نفر همیشگی که مطمئنم رمز بدم

نظرات 27 + ارسال نظر
منصوره پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 19:06

عزیزم کجایی ، دقیقا کجایی ؟؟؟ نگرانتم

سلام عزیزم ، درگیر مهمون داری هستم ، بعد شاید مفصل بنویسم ، کشته ما رو والده ، هنوزم تموم نشده ، تو هفته آینده هم دوباره مهمون داریم

مرمر سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 14:38

خوبی دوستم؟؟ کلی اعصابم خورد شد که نکنه ناخواسته حالتو به هم ریخته باشم و حس بدی بهت القا کنم, چون اصلااا همچین قصدی نداشتم.... نگرانم برات

ممنون عزیزم ، نه بابا، خودم بابت یه چیزی به هم ریخته بودم، باید متوجه می شدم ماجرا از کجا آب میخوره ، اتفاقا دنبال مشخص شدن ماجرا بودم ، ممنون که گفتی

فاطمه سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 13:14

من که از خودت گرفتم عزیزم

میدونم

مری سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 09:44 http://meredith.blogsky.com

ما نگرانیم از خودت خبر بدههههه

حالم خوبه مری

نل سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 09:34

عزیزم یهو به ذهنم رسید...


شما وقتی رمز وبلاگ اولیتو عوض کردی.ادرس میهن بلاگتو گذاشتی.ارنست رمز نداشته درسته؟
توی وبلاگ‌میهن بلاگت ادرس اینجا رو گذاشتی.درسته؟

یک تایمی وبلاگ اولیت باز بود.تا جایی که یادمه(مطمین نیستم)ادرس میهن بلاگت اونجا بود هنوز.
اگه یادت باشه تقریباااا همون تایمی که من گفتم کامنتی ک رمز بهت دادم عمومیه... .
خب بعد اینجا راحت پیدا میشه دیگه..... .



انشالله که خیره....دوست داری اینم ببند برو یکجا دیگه بنویس با خیال راحت:)

اون تایمی که وبلاگ باز بود قبل پست اخر بود. وقتی که گفتم ادرس عوض می کنم دوباره بسته بودم، چون رمزی که به ارنست داده بودم با رمز فعلی متفاوته، تلگرامشو چک کردم و از این مطمین شدم، مگر اینکه به عنوان یه خانم تو خواننده ها خودشو جا زده باشه از قبل، واسه همین رمز که عوض شد به خیلی ها که ایمیل میزدن گفتم کلا دیگه نمی نویسم

سما دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 21:57 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

باز کامنتها رو خوندم گفتی یادت میاد رمزو عوض کردم و ادرسو گذاشتم همچین چیزی
یادمه مینوشتی میخوام رمزو بدم بخونه یه چیزایی رو(اگه درست یادم مونده باشه)
خدایی من همش میگفتم پس اینکه داره به خاطر اوشون از اونجا میره چرا ادرس جدید رو گذاشته پس
بعد دیدی تا از اونجا رفتی یکی هی برا من کامنت میذاشت من دوستشم بگو رمز بده خیلی وقته ازش خبری نیست

جواب کامنت قبلیت رو بخون، وبلاگ رو اول رمز جدید گذاشته بودم بعد ادرس رو داده بودم، تازه یادم اومده
ولی اون که گفتم میخوام بخونه هم قبل این بود که دوباره ببندمش، پست اخر رو که نوشتم قبلش وبلاگ رو با رمز جدید بسته بودم

مرمر دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 21:56

عزیزم من مطمئنم که اینطور بود, راستش چند بار همون اول خواستم بهت هشدار بدم چون خودمم تعجب کرده بودم که چه راحت آدرس جدیدتو دادی و بازم وقتی عوضش کردی علنی گفتی, ولی متاسفانه هر بار یه کاری پیش اومد تا دیگه کلا فراموش کردم و امروز این پستتو که دیدم, به خودم گفتم ای دل غافل...

متوجه شدم وقتی ادرس رو دادم وبلاگ بسته بوده، یعنی رمزشو عوض کرده بودم یه سریهای زیادی اون رمز اخر رو نداشتن تقریبا خیالم راحت شد

سما دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 21:52 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

میگما الان که کامنت ها رو خوندم یادم اومد تو وبلاگ قبلی یعنی قبل میهن بلاگ ادرس جدید گذاشتی بعد رفتیم میهن بعد گفتی بریم بلاگ اسکای بعد من همیشه با خودم فک میکردم اگه میخواد کسی متوجه نشه چرا ادرس رو از اونجا برنمیداره:|

اوهوم رفتم چک کردم دیدم همونجا گفته بودم، کلا حافظه م به فنا رفته، از خوم ناامید شدم

سما دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 21:44 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

اصلا حواسم نبوده تو کامنت قبل با اسم صدات کردم در راستای همین کامنت نرسیدنا من قبلا هم کامنت گذاشتم اون موقع که پست مربوط به دکتر سینه. و میخوندم خدا میدونه اخر پست اشک میریختم و میگفتم خدایا شکرت بعد اومدم دیدم کامنتم نرسیده فک کنم مشکل حل شد الان
ادرس وبلاگ رو خودت دادی بهم

اشکال نداره چون درگوشی رمز داره مساله ای نیست

مری دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 21:27 http://meredith.blogsky.com

خداروشککککککر
حالا سر وبلاگ دعوا شده؟

نه به اون شکلی
ماجرا دوباره گیر دادن بی خودیه

مری دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 20:53 http://meredith.blogsky.com

والا تا اونجایی که یادمه اره چون اصن غیر منطقیه رمز نذاشته و علنی اعلام کنی
البته من دقیق یادم نمیاد اگر مرمر دقیق یادشه پس حرف اون درسته
مگه میشه تو علنی اعلام نکردن ادرس وبلاگ من یادت باشه مال خودتو علنی اعلام کنی؟

وضع حافظه م داغونه مری، ذهنم بدجوری اشفته ست
ولی با چک کردن تلگرام کمی خیالم راحت شد ادامه کامنت قبلیت توضیح داده بودم

مری دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 20:20 http://meredith.blogsky.com

خب علنی اعلام نکردی خود وبلاگت رمز داشت
نداشت؟؟؟
ولی این که تو وبلاگ گفتی مطمنم چون تک به تک پیغاما رو نگاه کردم
مگه اون رمزتو داشت؟
نمیتونی بری نگاه کنی پستاتو تو وبلاگ قبلیه؟

اره مری الان فهمیدم، میگم که اون موقع که اینو گفتم وبلاگ رمز داشت؟حافظه م کلا تعطیل شده!
ولی رفتم تلگرام رو چک کردم رمزی که اون شب ازم گرفت با رمز فعلی که رو اون وبلاگه فرق دارن، قطعا خودش نمیتونسته وارد بشه و متوجه بشه وبلاگ تغییر دادم
خیالم یه کم راحت شد

مرمر دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 17:45

من که توضیح دادم برات: یادت نمیاد یه چند روز رمز ورود به وبلاگ اولی رو برداشته بودی و واسه همین ورود هر کسی میسر بود و توی همون روزها هم آدرس وبلاگ جدید رو همون جا اعلام کردی, دقیقا وقتی وبلاگت بدون رمز ورود بود, استرس دارم تو رو خدا بگو چی شده؟

اگر اینجوری باشه که بدبخت شدم مرمر، لابد اینجا رو پیدا کرده، واقعا بعید میدونم از خودم ادرس وبلاگ رو علنی کرده باشم، اخه قرارم بر این بود که ناپدید بشم و انگار که دیگه نمینویسم

مری دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 17:41 http://meredith.blogsky.com

گلی من الان جوابتو برای مرمر که خوندم رفتم پیغامای وبلاگ قبلیمو نگاه کردم (کلا من پیغام حذف نمیکنم هیچ وقت )
بعد دیدم آدرس میهن بلاگت تو پیغاما نبود ایمیل منم که نداری که برم تو ایمیلا نگاه کنم
من یادمه از تو خود وبلاگ قبلیت اومدم ولی اون رمز داشت اون موقع رمزشم دو سه بار عوض شده بود 8-9 نفرم بیشتر رمزشو نداشتنالان من به خودم شک دارم از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود
ایشالا حل شه مشکل
نگرانتم

عه یعنی واقعا من اونجا اعلام کرده بودم؟ اگر اینجوریه که حسابی گند زدم که!
وای مری نگو اور اینجوری باشه اینجا رو داره!

مرمر دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 15:11

سلام دوستم اول اینکه امیدوارم این اتفاق هر چی که هست خیر باشه برات و دوم در مورد پیدا کردن وبلاگ جدید من از طریق همون وبلاگ اولت که تغییر خونه دادی به میهن بلاگ و دوباره توی میهن بلاگ گفتی با بلاگ اسکای راحت تری و منتقل میشی اونجا, البته باید بگم متاسفانه کل این اتفاقا وقتی افتاد که هیچ کدوم از وبلاگ هات رمز ورود نداشت و ساده تر بخوام بگم هر کسی راحت میتونست بیاد و آدرس جدیدتو بفهمه...

اره ولی ادرس میهن بلاگ رو به خیلیها نداده بودم، اومدم شخصا ادرس دادم تو وبلاگها یا از ایمیل یا اینستاگرام، بنابراین اگر کسی از میهن بلاگ اومده باشه و جز کسانی نباشه که خودم بهشون ادرس دادم ماجرا جیمز باندی میشه
ممنون ازت عزیزم، خودم بعید میدونم خیری توش باشه

کتایون دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 13:41

سلام.
توپست پایان وبلاگ قبلیت آدرس جدید رو نوشتی(cheri.mihanblog)بعد هم گفتی به (blog sky)میری.
باور بنما نازی

الان متوجه شدم تو همون وبلاگ اعلام کرده بودم، ببخش که اول متوجه نشدم و زیاد پرسیدم ازت مغزم کاملا تعطیله، ولی باید حتما ورودی های جدید وبلاگ رو چک کنم، برای همین این همه ریز شدم

Nahid دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 12:01 http://rooznegareman.blogsky.com

اگه من تکلیفم معلومه، وااااقعا یادم نیست که تو وبلاگ قبلیت آدرسو داده بودی یا بهم ایمیل دادی. البته ایمیلمو کامل بذرسب کردم اما چنین چیزی توش نبود. میدونی که فراموشکارم درضمن بهتر بود برای پیشگیری از سوء استفاده. از نظرات به همه میگفتی نظر خصوصی بدن یا نظراتو تأیید نمیکردی. اینطوری فرد موردنظرت تو حرفاش میموند. حالام میتونی تو یه پست دیگه یه نکته ای بپرسی و همینکارو بکنی و تو بعدا نوشت بگی که نظراتو تایید نمیکنی. ایشالا همه همه مشکلاتت حل شه عزیزم. خیلی ناراحتت شدم. داشتم فکرمیکردم که دیگه در خوشبختی به روتداره باز و بازتر میشه. اما ایشالا همینطوره.

خودم یادمه اومدم بهت دادم شاید اومدم وبلاگت و ادرس میهن بلاگ رو بهت دادم از طریق پیام خصوصی
ولی یادمه خودم اومدم و ادرس دادم
نه بابا خوشبختی کلا باهام بیگانه ست، بعد مفصل میگم هنوز زمانش نیست

Afsoon دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 01:19

سلام وبلاگ رو از طریق وبلاگ قبلی و رمز رو هم به ایمیلم فرستادی
امیدوارم اینجوری که فکر میکنی نباشه وگرنه ارتباطتون تکرار اشتباهات گذشته میشه

چرا دقیقا همونجوری که فکر میکنیمه، دارم در این اشتباه رو گل میگیرم

منصوره دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:32

سلام عزیزم آدرس وبلاگت را از همون وبلاگ قبلی گرفتم ....رمز هم خودت برام ایمیل کردی . نگو ارنست اینجا را پیدا کرده که سکته میکنم.
به قرآن قسم به خاطر اون کامنتی که در وبلاگ قبلی نوشته بودم و ارنست خان گیر داده بود ، هنوز شرمنده تم و خودم را لعن و نفرین میکنم که چرا باعث دعوا بینتون شدم . خیلی زیاد میترسم .

عزیزم اینقدر خودتو سرزنش نکن، اصلا تقصیر تو نبود و نیست! بعد متوجه میشی چرا، اصلا خودتو سرزنش نکن، اتفاقا کمک بزرگی بهم کردی

مری یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 23:53 http://meredith.blogsky.com

ای بابااااا
از وبلاگ شانس نیاوردی خواهر
ینی آرزوم شده یه وبلاگی درست کنی یه روزی بی مشکل :|

از هیچی شانس نیاوردم خواهر

گنجشک یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 23:46

نه
منظورم این بود که رمزو دارم

کتایون یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 21:36

سلام.
ای بابا یادم رفت بنویسم تو یکی از پست های وبلاگ قبلی آدرس جدید رو نوشتی.

تو وبلاگ قبلی ادرس ننوشته بودم، مطمینی؟

گنجشک یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 19:05

منم جزو تکلیف مشخص ها بذار ولی شرمنده خیلی سرم شلووووغه اصلا فرصت ندارم
رمز پست زنونه رو صدسال پیش ازت گرفته بودم
ادرس رو هم خودت تو وب قبلیت دادی فکر کنم

اره یادمه
الان متوجه نشدم، حالا رمز رو یادته یا باید برات بفرستم؟

مری یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 16:59 http://meredith.blogsky.com

من که از توی همون وبلاگ قبلیه ادرسو گرفتم رمزم از توی پیغامای وبلاگ قبلیم دارمباز مشکل شده وبلاگ؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابااااااااا

تو و چند نفر دیگه که خودم ادرس رو دادم که یادمه این سوال هدف مشخص داره خودتو نگران نکن
یه موردی هست باید مشخصش کنم

مریم یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 16:56

آخه دختر خوب این رمزی که گذاشته بودی برای درگوشی زنونه قدیمی بود
منم مثل کتایون مجبور شدم کل ایمیلهامو چک کنم تا رمز رو پیدا کنم
آدرس اینجا رو هم خودت دادی

به مری هم گفتم شماها-تو مری، افسون، منصوره جان و ناهید جان، نل، سارا- که تکلیفتون معلومه الان یه تعداد رمز خواستن که خواننده قدیمن ولی من ادرس وبلاگ رو نداده بودم بهشون، باید این رو چک کنم ادرس از کجا رسیده بهشون

سارا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 16:51

سلام بانو،خودت برام آدرس رو به ایمیلم فرستادی ،یه چند وقت بعد از اینکه اونجا غیر فعال شد سراغت رو گرفتم ،نگران شده بودم،بعد خودت برام آدرس جدید رو فرستادی ،رمز هم که مال خیلی وقت پیش بود،نکنه ارنست خان اینجا رو هم پیدا کرده؟اگه اینطوره خیلی فضولی کرده چون تو داری برا دل خودت مینویسی

اره ایمیلی که بهت زدم رو دارم

کتایون یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 15:05

سلام.
نازی جان خوبی؟
سه تا از رمزها رو می زدم باز نمیشد ایمیلم رو زیر ورو کردم بالاخره پیداش کردم.

برام ننوشتی ادرس وبلاگ رو از چه طریق گرفتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.