دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت چهل و هفتم

 

 

یه جا تو اینستاگرام این مطلب رو دیدم:

بعضی زوج ها مدام دنبال مچ گیری از یکدیگر هستند و هیچ وقت هم به نتیجه نمی رسند. به این زن و شوهرها باید گفت که گاهی هم نیمه پر لیوان را نگاه کنید، ذهنیت روشنی داشته باشید، خوش بین باشید و باور کنید که می توانید به شریک زندگی تان اعتماد کنید به خصوص اگر نشانه هایی را که در ادامه خواهید خواند در رفتار و کردار او می بینید، مطمئن باشید که او فرد قابل اعتمادی است.

.

نشانه هایی که در ادامه می گوییم به شما اطمینان می دهند که شریک زندگی تان با شما صادق است. البته نداشتن این نشانه ها نباید باعث بی اعتمادی شود ولی از زن و شوهری که چنین رفتاری از یکدیگر می بینند، هیچ دلیلی برای بدبینی پذیرفته نیست.

.

.

⭕ وقتی احساساتش را با شما در میان می گذارد.

.

⭕ وقتی همه جزئیات روزش را بازگو می کند.

.

⭕ وقتی به شما اجازه حرف زدن می دهد.

.

⭕ وقتی سوالات او مانند بازجویی کردن نیست.

.

⭕ وقتی تلفن اش را به دست شما می دهد.


من این موارد رو رعایت میکنم مخصوصا مورد اول و دوم رو، چرا بقیه از این برخورد سوء استفاده می کنن و اون احساس و وقایع روزانه بیان شده رو به عنوان آتو ثبت می کنن که هر جا براشون به صرفه ست از چیزی که میدونن سوء استفاده کنن؟ 

چقدر برای خودم تاسف بخورم؟ 


نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 02:05

مسئله اینجاست که اگر همه این موارد را رعایت کنیم دقیقا همانطور که خودتون هم اشاره کردید ، بعنوان آتو ازش استفاده میکنن و یا از اون بدتر اینکه تمام اینا را رعایت میکنی ولی طرف مقابلت هیچکدوم را رعایت نمیکنه

کاملا باهات موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.