دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

قوانین قهر کردن زن و شوهر


قوانین قهر کردن زن و شوهر در زندگی زناشویی :

.

1) حق نداریم به خانواده های هم توهین کنیم.

2) حق نداریم مسایل و مشکلات کهنه رو مطرح کنیم.

3) شام و ناهار نپختن و شام و ناهار نخوردن نداریم.

4) سلام و خداحافظی در هر صورت لازمه

5) هیچکس حق نداره جای خوابشو عوض کنه.

6) هر کس برای آشتی پیش قدم بشه اون یکی باید براش کادو بخره.

7) حق نداریم اشتباه طرف مقابلو تعمیم بدیم . مثلا عبارت تو همیشه.... ممنوعه.

8) باید به هم فرصت بدیم که هرکی راجع به دیدگاهش نسبت به موضوع دعوا پنج دقیقه صحبت کنه و طرف دیگه هم پنج دقیقه زمان برای پاسخگویی داره و بعد اگه حرفی باقی موند باید به فردا موکول بشه تا سر و ته بحث مشخص باشه.

پ. ن

باور کنین این قانون شماره ٢ خودش به تنهایی میتونه جلو خیلی از طلاقها رو بگیره، امتحانش ضرر نداره، جواب نداد بیا تُف کن تو صورت من 

نظرات 8 + ارسال نظر
Afsoon پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 01:45

خارج شد این بار محتاط تر عمل کردم

ببین یه توصیه میکنم برای بقیه خانمها هم خوبه تا وقتی ما خودمون رو دست کم بگیریم طرفمون هم ما رو کوچیک میبینه و هرکاری دلش بخواد باهامون میکنه نمیگم دست بالا ولی حداقل باید همسرت بفهمه که نه تنها در سطحش هستی بلکه در مواردی بالاتر هم هستی
تو چرا باید دست همسرت رو ببوسی؟؟؟ چرا
سطح خودتو پایین نیار که جرات نکنن تهدیدت کنن و دروغ بگن راجع بهت
نمونه ش هم برخورد با بابات اگه از پایین باهاش صحبت کنی سخت میگیره اگه تو رو در سطح خودش ببینه کوتاه میاد

خدا رو شکر، مدام با خودم گفتم دیدی بابت توصیه تو چی شد؟
راستش بوسیدن دست رو بد نمیدونم بالاخره ادم برای نشون دادن محبتش هر کاری میکنه، اون لحظه تو ماشین نشسته بودیم تو خیابون، نمیتونستم صورتشو ببوسم دستمو گرفته بود تو دستهاش واسه همین اون کارو کردم
اگر طرف عقل داشته باشه که نباید همچین ابراز محبتی رو نشونه کوچیک کردن یا کوچیک شدنم بدونه
مساله و حرف من ریشه ایه، اینها عادت دارن به تهدید و وارونه کردن مسایل به صرف خودشون، لابد قبلا نتیجه گرفته شده عادتش
بدبختی من از این چیزاست که حتی بهش فکر هم نمی کنن و ادعای منطق و وجدان هم دارن

Afsoon چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 02:40

حتما جوابمو بده نکنه بمیرم

جواب دادم عزیزم، خبرم کن نگران شدم

Afsoon چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 02:30

درباره پستت هم مزه دعوا به اینه که اجدادش جلوی چشمش برقصن بقیه چیزا سوسول بازیه

والا من هیچ وقت نتونستم همچین لدتی ببرم چون مدام تو حال تهدید شدن بودم
بالاخره اعصاب ادم خورد میشه وقتی میدوتی با یه کله خر طرفی که بخاطر کوبیدنت حاضره هر دردغی بگه و هر کاری بکنه

Afsoon چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 02:28

سلام عزیزم یه سوال راجع به سیر ؛ اگه بیرون نیومد چیکار کنیم باور کن جدی ام نمیرم یه دفعه

نه بابا ولی اگر نیومد بیرون حتما برو دکتر، ممکنه بمونه تو، خودش باعث عفونت بشه، گرچه ممکنه حتی دعوات کنه چرا درمان خانگی انجام دادی
اخه چطوری نتونستی خارجش کنی؟ مگه نخ بهش نبستی؟ باید یه سیر درشت و پهن انتخاب کتی از وسطش نخ رد کنی که یه وقت از وسطش در نره، صبح هم خیلی اروم اضافه نخ رو بکشی بیرون

مرمر سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 16:30

توی بحثای زن و شوهری فقط کوتاه اومدن طرفین جواب قطعی میده نه اینکه کوتاه اومدن زنها فقط, فرهنگ شرقی فقط روی کوتاه اومدن و متانت زن تاکید میکنه و دست مردها رو کاملا باز گذاشته متاسفانه...

لعنت به این فرهنگ کشکی

roz سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 16:05 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

دیگه با این همه قانون اصلا قهر کردن حال نمیده کهههه

قراره قانون باشه که مجبور بشن قهر نکنن

مری دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 01:04 http://meredith.blogsky.com

چقدر خوب و جالب ولی مشکل کسایی که میتونن خودشونو کنترل کنن نیس مشکل اونایین که تو دعوا چشاشونومیبندن دهنشونو باز میکنن:|

همون،در واقع مشکل منم همیشه همین ادمها هستن، تازه بعد که هر چی خواستن گفتن و شاکیت کردن و ناراحتیتو بروز دادی باز شاکین که چرا کینه ای هستی؟

احسان دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 00:20 http://byte.blogsky.com

ممنون میشم اگر یک مشورتی هم به من بدین.
http://www.blogsky.com/byte/post/edit/8185711392

من خودم مشاور لازمم برادر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.