دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت شصت و سوم

  زیباییت حق آینه های خانه من بود

دلم ریش شد وقتی خوندمش

نظرات 3 + ارسال نظر
Afsoon چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 11:48

درباره قهوه سبز برای لاغری چیزی میدونی؟

سلام عزیزم، زیاد گفتن خوردن روزانه چند فنجان قهوه سبز تو لاغری تاثیر داره،ولی خودم مستمر نخوردم، من بیشتر دمنوش دارچین، زنجبیل ،زیره- از هر کدوم نصف قاشق چایخوری تو یه لیوان ریختم و آب جوش اضافه کردم، گذاشتم سه دقیقه دم بکشه، بعد خوردم
به عنوان وعده عصرانه حدود ساعت 4:30 تا5 ، با دو تا رطب و چند تا بادوم و گردو

Afsoon شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 20:02

کجایی بانو؟

همین دور و برا ، در حال زجر کشیدن

مرمر سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 18:13

تو کجااااییی؟؟؟ دلم برات تنگ شده دخمل

هستم عزیزم منتها بی حوصله و بی اعصابم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.