دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت شصت و هفتم

   

 دنیا بدجوری تنگ شده برام! ادامه و تحمل خیلی چیزا دیگه از توانم خارجه. یادم میاد اون شبی که گاز اتاق رو باز گذاشتم که صبح فرداش دیگه نباشم! اما الان توان اون کار رو هم ندارم، کاش یه مرگ تو خواب میومد سراغم ، بدون این که بفهمم دارم می میرم، خیلی بهتره، کلا آدم هیچ چیزی رو نفهمه خیلی بهتره
به قول محمد علی بهمنی : گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست

 شاید ادامه ای بنویسم
نظرات 5 + ارسال نظر
Afsoon سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 11:22

حیف از همه احساسی که خرج دیگران میکنیم و آخر به این نتیجه میرسیم که چه فایده داره حستو درک میکنم آرزو میکنم به آرامش برسی این روزها منم دلم دریا میخواد تا برم توش و آب منو ببره تا داد بزنم تا همه فریادهامو بر سرش بکشم گاهی حجم افکار ناراحت کننده از،دنیا هم بیشتر میشه کاش بشه به همون دیگرانی که براشون به آب و آتیش میزنیم ببخشیمشون

تقریبا مطمئن شدم یا شانس ما نیست، یا کلا هیچ کس دیگه اون یکی رو درک نمی کنه ، باید کلا بی خیال این یکی مقوله بشیم ، یعنی وقت ورود به یه رابطه اصلا به درک کردن یا درک شدن فکر نکنیم

مرمر یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 14:41

عزیزم ... خیلی ناراحت شدم اینو خوندم , واقعا بعضی وقتا دنیا خیلی بی رحم و کوچیک و تاریک میشه و انگار اصلا هیچ چیز خوبی دیگه نمیخواد به وجود بیاد که اوضاع یه خورده بهتر بشه, فقط باید صبر کرد...

مرمر یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 00:59

عزیزم ... خیلی ناراحت شدم اینو خوندم , واقعا بعضی وقتا دنیا خیلی بی رحم و کوچیک و تاریک میشه و انگار اصلا هیچ چیز خوبی دیگه نمیخواد به وجود بیاد که اوضاع یه خورده بهتر بشه, دعا میکنم برات دوستم ...

دنیا دیگه اصلا جای قشنگی نیست، تو این جای نا زیبا تحمل مشکلات هم سختتره
ممنون عزیزم، شاید دعای شماها یه کاری برام بکنه

منصوره شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 22:34

عزیزم نگزانتم ....نگرااآااااااان

فدات بشم مهربون ، خوبم تقریبا ، نگران نباش

نل جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 16:53

منم بشدت دلم گرفته از این مردم..دنیا خیلیییییی کوچیییکه....

نل ، من از این دنیا متنفرم، متنفر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.