دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تو از منم عاشق تری

میخوام آهنگ تو از منم عاشق تری علیرضا صارمی رو معرفی کنم

دانلود

...

من غیر دوست داشتن ِ تو

چیزی هوس نمی کنم

نه دیگه حتی با خودت

تو رو عوض نمی کنم

دیوونه بس نمی کنم

...

سمت خودت آغوشمو

با یه نگاه وا می کنی

تا چشمتو گم می کنم

چشامو پیدا میکنی

کابوسو رویا می کنی

مقصد ِ تو قلب منه

از هر مسیری که بری

رد بشی حتی از خودت

محاله از من بگذری

تو از منم عاشقتری

یادداشت هفتاد و سوم

محبوب من

از دوست داشتنم می ترسد

از داشتنم می ترسد

از نداشتنم هم می ترسد!

با این همه اما

مبادا گمان کنید مرد شجاعی نیست

وطنش بودم اگر

به خاطر من می جنگید

و مادرش اگر

بخاطر من جان  ...

من اما

هیچ کسش نیستم

من

هیچ کسش هستم!

 

"رویا شاه حسین زاده"

 

 
ادامه مطلب ...

درونگرایی و برونگرایی

دانشمندان میگن مردم هم برونگرا هستن و هم درونگرا، اما باید دید کدوم قسمتش برجسته تره تا تو همون گروه تقسیم بندی بشن.

من نه میتونم خودمو تو گروه درونگرا جا بدم و نه برونگرایه جورایی مشخصاتم به نظر بینابینه. 

ولی این متن درباره انواع درونگراییه و انگار من یه درونگرای اجتماعی هستم