دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

شهر بارونی سیامک عباسی

آهنگ شهر بارونی از سیامک عباسی رو تازه امروز شنیدم، اعتراف میکنم منو پرت کرد تو خاطراتی که خودتون می دونین نباید یادم بیاد. کاش می مردم و از شر زجر یادآوریهای یهویی و ناخواسته با تلنگرهای عجیب و غریب راحت می شدم

به خودی خود آهنگ بدی به حساب نمیاد ، مضمونش هم خوبه و به قول معروف شعر ترانه بند تنبونی نیست و دقیقا همین مضمونش با اون ریتم و آهنگ که همراه شده پدر منو در آورده - حالا ممکن هم هست گوشش بدین بگین همچین آهنگ خاصی هم نبود ها، موافقم، فقط چون با خاطرات مسخره من پهلو زده برام اینجوری نمود پیدا کرده

دانلود

کاربرد پد پنبه ای برای ماسک دور چشم

در ادامه ترفندهای ماسک زدن ، قبلا گفته بودم دور چشمهاتون رو از مواد ماسک محروم نکنین ، و لایه ضخیم بذارید دور چشم که دیرتر خشک بشه 

حالا یه ترفند جدیدتر می گم ، این رو وقتی ماسکهای حاوی سفیده تخم مرغ استفاده میکنم به ذهنم رسید چون هر کاری می کردم ، بازم خیلی زود خشک میشد .

پدهای گرد پنبه ای مخصوص پاک کردن صورت رو از وسط نصف کنید ، از مقطع برش یه هلال کوچیک خارج کنین که قشنگ زیر چشم بشینه ، حالا یه لایه ضخیم از ماسکتون رو زیر چشم بذارید، یه لایه هم روی این پد برش خورده ،بذارید زیر چشم ، زمان بیشتری طول می کشه تا خشک بشه

یه ترکیب خاص که این روزا زیاد ازش استفاده میکنم ، ماسکیه که موادش متعدده . یه سفیده تخم مرغ - اگر سفیده تخم بلدرچین باشه بهتره، 5 یا 6 تا درشتش رو استفاده کنین تا اندازه یه سفیده تخم مرغ بشه- یک قاشق مربا خوری کاکائو، یک قاش مربا خوری قهوه ، یک قاشق مربا خوری پودر قند-قند کارخونه ای نه، قندهای کله بودن که خودمون خورد میکردیم، از اونا- کمی پودر زیره ، یک قاشق مرباخوری سر صاف پودر زردچوبه ، دو قاشق مربا خوری پودر جوانه گندم،  دو قاشق غذا خوری ماست - اگر ماست سفته یا ماست چکیده ست یک قاشق کافیه ، اما ماست شل دو قاشق- حالا اینا رو خوب مخلوط کنین که حالت کش دار و چسبنده سفیده کاملا از بین بره ، باید مثل یه فرنی بشه، اگر دیدین شله جوانه گندم اضافه کنین ، اگر خیلی سفت بود کمی ماست

بزنین به صورتتون ، اون پد رو هم زیر چشم بذارین و بعد یک ربع بشورین - اون ماساژ دادن ماسک رو تو لحظات اولیه که قبلا گفته بودم و تو فریزر گذاشتن ماسک و خنک کردنش هم یادتون نره ، مضاف بر این که ماسک رو حداقل نیم ساعت قبل استفاده درست کنین ،  این ماسک موادش کمی زیاد میشه ، واسه استفاده دو بار در روز به مدت دو یا سه روز کافیه ، بیشتر نگه ندارین، اگر با سفیده تخم بلدرچین درست می کنین، می تونین موادی که  گفتم رو نصف کنین. من با یه سفیده تخم مرغ معمولا تا دو روز دارمش ، اگر گردنم رو هم بزنم  یا دستمو

یا مثلا می تونین برای بر طرف کردن، چروکهای ریز، کبودی و پف دور چشم ، ِیا آبرسانی دور چشم ، آب خیار یا آب سیب زمینی رو روی همین پد به این شکل بزنین  که حسابی خیس بشه و بذارید زیر پلکتون و شب باهاش بخوابید