دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

کاربرد پد پنبه ای برای ماسک دور چشم

در ادامه ترفندهای ماسک زدن ، قبلا گفته بودم دور چشمهاتون رو از مواد ماسک محروم نکنین ، و لایه ضخیم بذارید دور چشم که دیرتر خشک بشه 

حالا یه ترفند جدیدتر می گم ، این رو وقتی ماسکهای حاوی سفیده تخم مرغ استفاده میکنم به ذهنم رسید چون هر کاری می کردم ، بازم خیلی زود خشک میشد .

پدهای گرد پنبه ای مخصوص پاک کردن صورت رو از وسط نصف کنید ، از مقطع برش یه هلال کوچیک خارج کنین که قشنگ زیر چشم بشینه ، حالا یه لایه ضخیم از ماسکتون رو زیر چشم بذارید، یه لایه هم روی این پد برش خورده ،بذارید زیر چشم ، زمان بیشتری طول می کشه تا خشک بشه

یه ترکیب خاص که این روزا زیاد ازش استفاده میکنم ، ماسکیه که موادش متعدده . یه سفیده تخم مرغ - اگر سفیده تخم بلدرچین باشه بهتره، 5 یا 6 تا درشتش رو استفاده کنین تا اندازه یه سفیده تخم مرغ بشه- یک قاشق مربا خوری کاکائو، یک قاش مربا خوری قهوه ، یک قاشق مربا خوری پودر قند-قند کارخونه ای نه، قندهای کله بودن که خودمون خورد میکردیم، از اونا- کمی پودر زیره ، یک قاشق مرباخوری سر صاف پودر زردچوبه ، دو قاشق مربا خوری پودر جوانه گندم،  دو قاشق غذا خوری ماست - اگر ماست سفته یا ماست چکیده ست یک قاشق کافیه ، اما ماست شل دو قاشق- حالا اینا رو خوب مخلوط کنین که حالت کش دار و چسبنده سفیده کاملا از بین بره ، باید مثل یه فرنی بشه، اگر دیدین شله جوانه گندم اضافه کنین ، اگر خیلی سفت بود کمی ماست

بزنین به صورتتون ، اون پد رو هم زیر چشم بذارین و بعد یک ربع بشورین - اون ماساژ دادن ماسک رو تو لحظات اولیه که قبلا گفته بودم و تو فریزر گذاشتن ماسک و خنک کردنش هم یادتون نره ، مضاف بر این که ماسک رو حداقل نیم ساعت قبل استفاده درست کنین ،  این ماسک موادش کمی زیاد میشه ، واسه استفاده دو بار در روز به مدت دو یا سه روز کافیه ، بیشتر نگه ندارین، اگر با سفیده تخم بلدرچین درست می کنین، می تونین موادی که  گفتم رو نصف کنین. من با یه سفیده تخم مرغ معمولا تا دو روز دارمش ، اگر گردنم رو هم بزنم  یا دستمو

یا مثلا می تونین برای بر طرف کردن، چروکهای ریز، کبودی و پف دور چشم ، ِیا آبرسانی دور چشم ، آب خیار یا آب سیب زمینی رو روی همین پد به این شکل بزنین  که حسابی خیس بشه و بذارید زیر پلکتون و شب باهاش بخوابید

نظرات 1 + ارسال نظر
Afsoon دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 09:54

سلام عزیزم من استفاده کردم خیلی پوستم صاف و نرم شد یه سوال؟ من یه لک حاملگی زیر چشم چپم دارم حدود ۵در ۵ میلیمتر با کرم های ضد لک پاک نشد دوست ندارم لیزر کنم تو ماسک گیاهی سراغ داری که بشه پاکش کرد؟

سلام گلی، چه خوب که راضی بودی
همین ماسک خیلی خوبه،چون سفیده تخم مرغ داره اگر روزی دوبار استفاده کنی البومین کافی میرسونه هم جوشها رو سریع خشک میکنه هم لک رو میبره ولی لک حاملگی جزو لکهای مقاومه و بعضی وقتها هم کاملا نمیره، با ماسکهای گیاهی هم البته زمانبره کمرنگ شدنش فکر میکنم اگر محو کاملش رو میخوای باید تن به لیزر بدی، اما جایی برو که از کیفیت کارشون مطمین باشی
مدت یک ماه هر روز، روزی دوبار استفاده کن اگر دیدی داره کمرنگ میشه ادامه بده امیدوارم همین کارتو راه بندازه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.