دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

نان پوری

این یه نون هندیه.  من سالها دنبالش بودم بدونم این نون که تو شبکه های آشپزی خارجی مثل فتافیت نشون میدن اسمش چیه و چطور پخته میشه. الان فهمیدم اسمش اینه: پوری - puri-

یه دستور هندی ازش دیدم با ارد سمولینا، ولی اکثر دستورهای داخلی با ارد معمولی یا مخلوط ارد معمولی و  ارد سبوس دار درست میشه. باز مثلا اون دستور هندی روغن نداشت. یا  از کلاب سودا استفاده کرد ولی تو دستورهایی که من دیدم بیکینگ پودر استفاده شده

خلاصه که وقت کنم باید یه بار درست کنم

پ. ن

کسی از عطرهای جیبی jacsaf استفاده کرده؟ ایرانیه میگن موندگاریش خوبه

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 11:34 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام بر شما

سعید شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 21:10 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. هر چند نان برای سیر کردن شکم است، ولی بعضی نانها خیلی خوشمزه هستن. البته من طعم این نان رو نچشیده ام.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.