دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

اسکراب نمک

****این مطلب ممکنه هر مدتی آپدیت بشه چون در حال تستهای متعدد هستم و نتایج جدید پیدا کنم****

اگر جوش زدین،دردناکه و از نوع کومدون سر سفید هست و میخواید به قول معروف بترکونید و چرک توش رو خالی کنید، اول بخور بدید یا بعد از استحمام که صورت بخار گرفته اسکراب نمک استفاده کنید.ترکیب خاصی نداره. فقط مقداری نمک بریزید کف دستتون و به شکل دورانی بمالید به صورت، روی قسمتی که اون جوش کذایی رو دارید حتی میتونید کل صورت رو هم اسکراب کنید. چند دور این کار رو انجام بدید.بعد حدود ۵ دقیقه بگذارید بمونه،سعی کنید روی لب نره چون حالت ناسور و چروکیده پیدا میکنه و اگر میخواید برید بیرون ممکنه ظاهر لبتون یه کم سفید بزنه.بعد صورت رو بشورید. ده دقیقه بعد پنبه دور انگشتتون بپیچید و دو طرف جوش رو اروم فشار بدید بالای ۵۰% تو همین بار اول اسکراب کردن جوش زود میترکه و تخلیه میشه.اگر نشد فشار زیادتر وارد نکنید. چند ساعت بعد یک دور دیگه تکرار کنید

نکته: 

۱.صورت باید قدری رطوبت داشته باشه. نه اون اندازه که نمکها فقط حل شن نه اونقدر خشک که پوست بدون نفوذ اب نمک خراشیده بشه. حتی اگر نمک اولش روی صورت حل شد ایرادی نداره. دوباره کمی نمک بریزید کف دست و ماساژ بدید. بگذارید بلورهای نمک روی صورت دیده بشن و بگذارید خشک بشه

۲.من گاهی شده حتی بدون بخور یا حمام یه کم صورت رو با دست مرطوب کردم و اسکراب گذاشتم و جواب داده

۳.اثر خشک کنندگی سریع جوش هم از این اسکراب نمک دیدم

۴.اگر صورتتون فوق العاده خشک و حساسه یا تازگی لایه بردار استفاده کردید و طبیعتا پوستتون نازک شده، بعد از اسکراب با مقدار خیلی کمی مرطوب کننده یا روغن هسته انگور یا روغن دانه انار یا روغن بنفشه یا بادام شیرین صورتتون رو ماساژ بدید-پیشنهاد من یک ربع بعد از شستن نمک از روی پوسته-

۵.اگر پوستتون به علتهای ذکر شده در نکته ۴ حساسه اسکراب رو هر روز استفاده نکنید

۶.اگر کرم پودر استفاده می کنین، بعد از تمیز کردن آرایش با شیرپاک کن هم اسکراب نمک میتونه باعث تمیز شدن بهتر پوست بشه. این کار رو انجام دادم و خودم راضیم در واقع یعنی استفاده ای شبیه تونر ازش میکنم

٧.در حال تست این هستم که آیا این اسکراب باعث کوچک شدن منافذ باز میشه یا نه

٨.تمام این موارد رو میگم نکنه یه وقت روزی چندین بار اسکراب نمک بذارینا. اسکراب نمک رو من خودم "ممکنه" هر شب بذارم یا یک شب درمیون اما شما باید وضعیت پوست خودتونو بسنجین. اسکرابهای دیگه هم هفته ای دوبار نهایتا اسکراب بذارین حالا از هر نوعی


پ. ن:

١.خواهر بانو-فیونا- که بابت زایمان بانو اومده بود یه جوش درشت زده بود بالای گونه ش که به قول معروف سر نمیزد و برجسته و دردناک بود. همین اسکراب رو بهش گفتم زد، نیم ساعت بعد یه کوچولو سر جوش کذایی سفید شده بود. فشارش دادیم و کمی تخلیه شد اما نیاز به بار دوم داشت. که دیگه فرداش با دایی برگشتن خونه شون چون دایی مرخصی نداشت و فیونا هم کار داشت. دیگه نمیدونم بازم انجام داده یا نه-زندایی هست هنوز تا بعد از عید-

٢.این مطلب رو تو کانال، هر از مدتی آپدیت میکنم چون ممکنه نتایج جدیدی به دست بیارم