دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت هشتاد و هشتم

 

 باز ته دلم سنگینه، رو به راه نیستم

گاهی همه چیز خوبه، حالا خوب هم نه ولی اتفاق ناگوار جدید تو زندگی نداری و روال عادی و حتی بدون هیجان زندگیتو داری مثل هر روز میگذرونی ولی... 

انگار یه چیزی سرجاش نیست.یه دلتنگی گنگ دارم نمیدونم برای کی یا چی دلتنگم، الان دقیقا همونجوریم،

به شدت بی قرارم و دلم میخواست اینجا نبودم تو این زمان نبودم،کاش یا ده سال قبلتر بود یا ده سال بعدتر، نمیدونم چرا تحمل گذران این بازه زمانی برام سخته-میدونما ولی خب اینکه چرا نمیتونم کنار بیام سواله-

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 14:50

عزیزم...من این حالتو درک میکنم چون خودم گاهی دچارش میشم, طوری که نفسم هم سنگینی میکنه. اینجور مواقع از معجزه ی زنجبیل غافل نشو که حالتو از این رو به اون رو میکنه. بابت کانال خوبت هم مرسی دوستم. چقدر دستور پیتزایی که گذاشته بودی عالی بود, ممنون گلی

اثر زنحبیل و جوشونده ها برام موقتیه.

خوشحالم که به دردت خورد

مری شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 04:38

وقتت برا کارای جدید پره؟یه کار کوچولویی در حد ساختن یه چیزی که از این حال و هوا دربیایی

نه کاری که دکتر میم گذاشته رو دستم وقت واسه کار دیگه نمیذاره،که خودشم استرس زاست برام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.