دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت نود و هفتم

 

 الان از سونو میام. کود پاشون ریختن. دوباره زیاد شده. اولش ٧ تا بود، ۶ماه پیش ٩ تا شده بود و الان شده ١٢ تا

رابطه منطقیش اینجوری می شه که بار بعد که سونو کنم می شن ١٧ تا. 

دکتر سونوگراف هم براش عجیب بود چرا هی داره زیاد میشه

دیگه فقط باید هار هار بخندم


پ. ن

١.

خانم مسئول پذیرش، دفترچه بیمه مو که گرفت؛ گفت دفترچه مال خودتونه؟ گفتم آره. باز باور نکرد گفت متولد چه سالی هستین؟ گفتم ۵٨.با تعجب گفت بهتون نمیاد

دکترسونوگراف با اینکه الان بار چندمه بهش مراجعه کردم، امروز که داشتم توضیح می دادم دکتر طهماسبی چی گفته و دکتر طالحی چی گفته، گفتم مامو لازم ندارم؟ گفت زیر ٣۵ سال مامو نیاز نداره، گفتم دکتر من ٣٨ سالمه. ابروهاش رفت بالا، قشنگ هنگ کرد. اومد یه چیزی بگه، تصمیمش عوض شد و هیچی نگفت

همون اول که رفتم تو اتاق، به دکتر گفتم اگر امکانش هست تصویر کیستها رو هم ضمیمه  گزارش کنید. اخر کار که اون همه کیست شناسایی شد و عکسها رو از دستگاه گرفت، خنده ش گرفته بود. خودمم می خندیدم و می گفتم دکتر اینجور که پیش میره دفعه بعد باید البوم برام اماده کنین و دکتر بیشتر خندید

٢.

همین چند روز پیش گفتم قصد دارم اون چند تا دستگاه فیس براش و لیزر خانگی و میکرونیدلینگ رو بخرم که ییهو دلار گرون شد. کاش من کلا واسه هیچی برنامه نذارم،  موافقین؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
مری شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 11:38

اصل برنامه ام رفتنه ولی اگر امسال قبول شم تا ۷ سال عقب میوفته
ترکیه رو بیشتر از آلمان دوست دارم ولی حتی آلمانم شد میرم

آلمان بسیار عالیه اگر بتونی همون اول بری. اگر نشد میتونی اول بری یه جا دیگه بعد واسه آلمان اقدام کنی

مری جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 12:11

منم خواستم لیسانس بگیرم بعد برم برا ارشد با فاند و ... ولی لیسانس که گرفتم دیدم اونور اگر کاری که رو میخوام نکنم نمیتونم بهترین باشم
من از بچگی پر شدم از ولع بهترین بودن
از نظر مالی ام روی مادر خانوم نمیتونم حساب کنم(داره ها به من نمیرسه)
پدرمم که سکته کرده نمیتونه کار کنه راضی نیستم همچین هزینه ای بش تحمیل کنم با این وضع دلار
گفتم یکم پول جمع کنم بعد برا ادامه ی تحصیل تو رشته ای که ارضام میکنه برم ولی اونم تا قبل از ۳۰ سالگی نمیشه دیگه طبق برنامه پیش بره تا ۳۰ میشه (اگر جنگ نشه کودتا نشه بمب اتم نزنن بمب اتم نزنیم یهو ایران از کره زمین مستقل نشه بریم فضا)

امیدوارم بابات زودتر خوب شه. با تمام این حرفها هنوزم میگم به محضی که تونستی شرایط رو جور کنی برو حتی به ترکیه. با این چیزی که هر روز منتشر میشه درباره قوانین اصلاحی جدید، الان عربستان داره بهشت میشه. حتی ادم میتونه به پناهنده شدن به عربستان هم فکر کنه

مری پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 22:45

خیلی خوبه ک جوونتر میزنیمنم الان ۲۴ ام کلاس کنکور ک میرم همه فکر میکنن سال اول کنکورمهولی دچار وسواس شدم همش در حال جمع و تفریقم ببینم که ببین چند سال از فلان برنامه ات عقب افتادی ببین چند سال از ۲۰ سالگیت رفت!شدم عین این پیرمردا که با حسرت به ۲۰ سالگیشون نگاه میکننحس بدیه
انگار هواپیما رفته من تازه تو راه فرودگاهم

همه ما تو این مملکت از این حسرتها پریم. هزار هدف و برنامه داشتیم که بهش نرسیدیم. روز به روز هم اوضاع بدتر میشه. اگر میتونی برو

منصوره سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 21:03

چرا عزیزم ؟؟؟ !! دلیلش چیه زیاد میشه ؟ دکتر چی میگه ؟
نگرانت شدم ...

هنوز که هیچی یک اردیبهشت وقت دکتر دارم برم این بار جدی باهاش صحبت کنم اینجوری نمیشه که. بالاخره باید یه راهی باشه. حداقل بررسی کنن چرا ایجاد شده و چرا زیاد میشه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.