دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و هفتم

 

 خواهرم اینا دیشب اومدن

امروز صبح که سرکار بودم، دکتر میم پیام داده بود خوبین؟ به دانشجو قول هفته دیگه رو بدم؟ میخواستم نخ به نخ موهامو بکنم

اینم ساعت اقا.یادم رفته بود عکسشو بذارم. امروز که دوباره عکس فرستاد یادم افتاد

یک

دو

الان تربچه خوابه اومدم بشینم بقیه پروژه رو انجام بدم. به تربچه هم گفته بودم خاله این روزا کار داره دور خاله نیای ها. گفت باشه . خندیدم می دونستم لافی بیش نیست

پ.ن

خودش که خیلی خوشش اومده بود ولی مدام می گفت من راضی نیستم واسه من خرج کنی. بعد شوخی می کرد که: تو کی وقت می کنی بفهمی من چی ندارم که همونو برام بخری؟ حالا که اینجوره من هر چی خواستم دیگه خودمو خسته نکنم بهت بگم تو زحمتشو بکش

عکس رو که فرستاد یه آن حواسم به انگشتهاش جمع شد. با خودم گفتم جای یه حلقه تو اون انگشتها خالیه که ترکیب با ساعت تکمیل بشه. یه حلقه دو رنگ با یه ردیف نگین ریز

مثلا  این  یا این  یا این تو این مایه ها تقریبا، البته اونی که واقعا مد نظرمه رو ندیدم تو سرچ نت

نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:26

سلام عزیزم ....گلم گفتی اینم ساعت آقا ..ولی عکسی از ساعت نمیبینم .
ساراجون هم گفتن ساعت هم قشنگ بود
پس چرا من نمی بینم

سلام مهربونم، اونجا که نوشتم یک و دو، روی یک و دو کلیک کنی عکس رو باز میکنه

سارا سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 20:50

حلقه دومی خوشگلتره . ساعت هم قشنگ بود ولی من بند چرمی رو بیشتر میپسندم ، و اگه فلزی باشه تک رنگ نقره ای

چون دستاش سفیده و استخون بندی پری داره و ضمنا بخاطر نوع شخصیت و شغلش به نظرم رسید که بند فلزی براش بهتره، ضمن این که دیگه دنگ و فنگ هر از گاهی بند عوض کردن رو نداره اینجوری
اون چیزی که دوست دارم تو حلقه هایی که سرسری سرچ زدم ندیدم ، اگر جایی عکسی تو اون مایه ببینم میذارم

مری سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:12

مبارکش باشه عزیزمممم

ممنون گلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.