دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و هشتم

 

 فکر کن وسط کار این پروژه من چه چیزهایی به ذهنم می رسه

اگر بچه اول خواهرم بعد دنیا اومدن، زنده مونده بود. اسمش با تربچه کاملا هم آهنگ می شد. اسم دو تا بچه تو شناسنامه شه. حتی این سری آخر که شیراز بودم دیدم درباره ش به تربچه گفته. وسط مکالمه شون رسیدم تو اتاق دیدم داشت به تربچه می گفت آره یه داداش داشتی پیشمون نموند، رفت. هنوزم فکرش پیششه. گرچه منم گاهی یادش میفتم و جگرم کباب میشه ولی خب، فکر می کردم حداقل با وجود تربچه، تو  ذهنش کمرنگ شده باشه

آها منتظر باشید بیام ادامه همین پست از تغییرات شگرف گلامپی بنویسم. انگار یه چیزی تو سرش خورده. یه کم آدم شده-البته من هنوزم شک دارم به این تغییرات، ولی خب چیزهایی که تو این چند سال اصلا ازش ندیدیم رو یک بار هم آدم ببینه آچمز میشه-

نظرات 8 + ارسال نظر
افسون چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 03:23

کجایی تو ؟
تلگرام که خبری نیست ، واتساپ هم سوت و کور اینجام که هیچی

هستم عزیزم. تلگرام پست میذاشتم گه گاهی. تو کانال برو یه راه اتصال بدون فیلترشکن گذاشتم امروز

Miss snow چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:34 http://snowsnow.blogsky.com

سلام عزیزمم
من تازه دوباره پیدات کردم خوردم به بن بست@

دوباره؟ چطور؟

فاطمه دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:28

خوبن شکر خدا سنشون رسیده به لجبازی و دعوا با هم و حسابی کلافم کردن.
راستی منم رمز

زنده باشن زیر سایه خودت و باباشون. اخ اخ تازه اولشه. خدا صبر بهت بده. گاهی متحد هم میشت لج تو رو در بیارن

فاطمه یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 22:53

سلام نازی جون من و که فراموش نکردی بی معرفت شدم. خوبی عزیزم؟ همیشه میخونمت ولی کلا تنبل شدم واسه نظر رو تلگرام هم تو کانال آیدی نذاشتی اونجا احوالت رو بپرسم.

سلام گلم. ممنون عزیزم راحت باش میدونم مشغله داری گل گلیهات چطورن؟
تلگرام هم که فعلا ترکیده. تا من کانال گذاشتم براتون به فنا رفت،از موارد نحوست من

کتایون یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:20

سلام.
خوبی؟پست جدیدت رمز داره،با رمزهای قبلی که برام ایمیل کردی باز نمیشه.
لطفا اگه امکانش هست برام‌رمز بفرست.
سپاس

فرستادم

مری پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 08:13

ما منتظر می مانیـــــــــــــــــــــم
آدم اگر میتونست آدما رو فراموش کنه که نصف مشکلات بشر حل بود!

مری پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:39

منتظرییییییم
مادرا براسون کمرنگ نمیشه من مادربزرگم دو تا بچه اش اینجوری شده بعد۶۰ سال به یادشه با این که فک کنم یه هفته اشم نشده بوده اون یکیم که موقع زایمان فوق کرده

بکش دارم کار پروژه دکتر میم رو انجام میدم گفتم اخر هفته اماده تحویله واسه همین تا اخر هفته صبر کن
چیه این بشر که خاطرات ازار دهنده رو نمیتونه از خودش دور کنه؟ وبابتش سالها عذاب می کشه

زاگرس فیلم چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 10:48 http://xagrosfilm.ir/

تهیه و تولید فیلم و انیمیشن دو بعدی، موشن گرافیک، شبیه سازی های سه بعدی، موشن استوری و...
و تبادل لینک رایگان
در شرکت فیلم و انیمیشن سازی زاگرس فیلم
از سایت ما دیدن فرمایید:
http://www.xagrosfilm.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.