دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تست خودشناسی ناخودآگاه

به سوالات زیر با دقت و صادقانه پاسخ بدهید و در پایان تعبیر پاسخ هایتان را بخوانید و شخصیت خودتان را محک بزنید.


1. اگر چشمهای خود را ببندید و به دریا فکر کنید؛ دریا را با کدام یک از ویژگی های زیر تصور می کنید؟

آبی، شفاف، سبز، گل آلود


2. کدام یک از اشکال زیر را دوست دارید؟

دایره، مربع، مثلث


3. فرض کنید در راهرویی راه می روید. دو در می بینید، یکی در ۵ قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو و هر دو در نیز باز هستند. کلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است، آیا آن را برمی دارید؟

بله، خیر


4. این رنگ ها را بر اساس دلخواهتان چگونه اولویت بندی می کنید؟

قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید


5. دوست دارید از نظر ارتفاع در کدام قسمت کوه باشید؟


6. در ذهنتان اسب چه رنگی است؟

قهوه ای، سیاه یا سفید


7. طوفانی در راه است، کدامیک را انتخاب می کنید؟

یک اسب یا یک خانه

 

** جوابهاتون رو بدید و بعد ادامه مطلب رو ببینین

  پاسخ ها :

1. آبی تیره: دارای شخصیتی پیچیده.
شفاف: به سادگی قابل درک.
سبز: آسان گیر و بی خیال.
گل آلود: آشفته و سردرگم.

2. دایره: سعی می کنید طوری رفتار کنید که خوشایند همه باشد.
مربع: خودرای و خود محور هستید.
مثلث: یک دنده و لجباز. (اندازه اشکال با خودخواهی و منیت شما ارتباط مستقیم دارد)

3. بله: شما آدم فرصت طلبی هستید.
خیر: آدم فرصت طلبی نیستید.

4. این سئوال، اولویت های شما در زندگی را مشخص می کند.
قرمز: دلبستگی
آبی: دوستان و روابط.
سبز: شغل و حرفه.
سیاه: مرگ.
سفید: ازدواج.

5. میزان ارتفاعی که انتخاب می کنید رابطه مستقیم با میزان جاه طلبی شما دارد. من میانه کوه رو انتخاب کرده بودم

6. قهوه ای: فروتن و خاکی.
سیاه: غیرقابل پیش بینی و سرکش و هیجان انگیز.
سفید: برتر و مغرور و تاثیرگذار.

7. این سئوال، اولویت های شما به هنگام مشکلات را تعیین می کند.
اسب: همسر.
خانه: فرزندان.

من به ترتیب این جوابها رو دادم
1.آبی
2.بین دایره و مربع نتونستم ترجیح قایل بشم اما در نهایت مربع رو انتخاب کردم
3.بله کلید رو بر میدارم-با این استدلال که ممکنه مجبور بشم تو یکی از اتاقها مخفی شم پس کلید نیاز دارم-
4.آبی سفید سبز سیاه قرمز
5.میانه کوه
6.قهوه ای
7.خانه

سوال اخر جالب بود. داره میگه اولویت من بچه ست نه همسر! 
دقیقا اتفاق اخر سر اهمیت دادن  من به تربچه رخ داد
ترتیب  رنگها هم در جای خودش قابل تامله .دلبستگی برام در آخرین درجه اهمیته؟ واقعا این جوریه؟ حتی نسبت به بقیه  ش هم مطمئن نیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
مری جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 17:36

خیلیییی جالب بود بخصوص ترتیب رنگهاش
جواب های من:
آبی شفاف/
مثلث/
خیر/
سبز قرمز آبی سفید سیاه/
نزدیک قله/
قهوه ای/
خانه/

انگار برای سوال اخر همه خانه رو انتخاب می کنن

منصوره جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 15:01

پاسخهای من / شفاف/ دایره /بله / سفید سیاه آبی قرمز سبز/ پایین کوه / قهوه ای / خانه
اما وقتی جواب تست را خوندم دیدم اگر سیاه را اول انتخاب کرده بودم حال و روز الانم بود.
خیلی جالب بود اسکارلت جان دستت درد نکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.