دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و سیزدهم

 

 از امروز صبح کیست هام درد می کنن دوباره. نه اینکه این مدت درد نداشتم، بلکه منقطع بود، مداوم و مستمر نبود؛ گاهی درد داشتم ولی خیلی ملایم و نامحسوس. اما امروز از صبح مداوم و به شکل مشهود درد دارم

بابت ازار و اذیتهای این آدم و استرسهای زیادی که بهم وارد کرده آخرش توده هام سرطانی می شن

پ. ن

‏می خواهم با کسی بروم که 

من دوستش می دارم

نمی خواهم هزینه ی این همراه شدن را 

حساب و کتاب کنم

یا اینکه به خوبی و بدی اش فکر کنم

حتی نمی خواهم بدانم دوستم دارد یا نه

فقط می خواهم با آن کسی بروم که دوستش دارم


برتولت برشت


ولی من دیگه خسته شدم از اینکه با کسی برم که دوستش دارم. چون جز اینکه نابودم کنه چیزی تهش نیست. کاش سالها پیش می فهمیدم باید با کسی برم که دوستم داره. کسی که بدونه نمی خوامش ولی بازم دوستم داشته باشه. سالها پیش باید می فهمیدم... 

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 03:33

سلام نازی جونی چی شده دختر آگار من یه پست نخونده دارم از همه چی بی خبرم
باز دعواتون شده؟ خدا نگذره این داره مثل خوره عمل میکنه انگار

سلام گلم. خوبی؟ از پست 110 فکر کنم نخوندی

مرمر چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 08:15

البته هیچ دارویی بی عارضه نیست ولی با توجه به ضربه ای که استرس داره بهت میزنه, فکر نمیکنی عوارض احتمالی این داروها قابل چشم پوشی باشه؟

بخاطر کیستهام میگم میترسم اثر بذاره یه وقت کلسیفیکیت بشن

منصوره سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 02:35

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی
در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با حال پروانه ی من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه ی من چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم
تو با حسرت شانه من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده باخانه ی من چه کردی

جهان من از گریه ات خیس باران
تو با سقف کاشانه ی من چه کردی

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

بغض کردم

مرمر دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 15:03

به نظرم یه مدت سرترالین مصرف کن تحت نظر پزشک و نتیجه ی طلاییش رو ببین رو خودت دوستم. استرس دور از جونت قاتله خاموشه....

از سرترالین چیزهای خوبی نشنیدم مصرفش عوارض بالا نداره؟

گنجشک دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 10:29

ایشون هرسری که تو یه کادوی درست و حسابی براش می خری نمی دونم رو چه حسابی خوشش میاد دعوا راه بندازه این کاراش دیگه قدیمی شده

این ماجراها کلی بعد از کادوییه که بهش دادم

گنجشک دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 10:27

انقدر استرس نکش نازنین جان ، نه فقط به خاطر کیست ، به خاطر خیلی چیزا

کاش میتونستم. دیشب تو تخت کلی حرکات مراقبه ای تنفس انجام دادم که سنگینی قلبم کم شه اضطرابم کم شه درد کیستهام کم شه. بعد از کلی تلاش خوابم برد اما صبح دوباره با تپش قلب ناجوری از خواب پریدم

لیلا دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 09:16

سلام
روزای سختت میگذره ، آرامش برمیگرده
شکر خدا قلب آدم خیلی بزرگه هیچ محبتی جای محبتای دیگه رو تنگ نمی کنه

فعلا که خودم جای خیلی چیزها رو تنگ کردم

منصوره یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 23:07

اسکارلت جان عزیز دل شما که خودت فرد آگاه و تحصیلکرده هستی بهتر از هر کس میدونی که وقتی روان آسیب میبینه روی جسم هم اثر میزاره و برعکس ...برای هر دو باید کاری کرد ...پیشنهادم رفتن پیش روانپزشکه
دکتر رابرت فرنام تعریفش زیاد شنیدم
آدرس : شیراز - روبروی بیمارستان سعدی - خیابان صورتگر- مجتمع کیمیا - طبقه 4- واحد 5
شماره های تماس : 32334344- 32332434- 32347778
عزیزم تو دو خدا منو ببخش ...امیدوارم از پیشنهادم ناراحت نشی ...اینو به حساب نگرانیم بزار

ممنون ازت عزیزم. اخه این ساعتهایی که نوشتی برنامه داره من چطوری تماس بگیرم؟ همه خونه هستن

بانو یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 22:51 http://elana67.blogsky.com

ان شالله خداوند سلامتی بده ب زودی زود

متشکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.