دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و شانزدهم

  امروز رفتم سونو دوره ای. هفته اینده وقت چکاپ دارم. دکتر سونوگراف گفت به طور واضح یکی از توده ها از بین رفته. و جواب سونو ۶ ماه پیش رو که همیشه با خودم میبرم که مقایسه کنه رو نگاه کرد و گفت حتی فکر می کنم یکی از توده های سری قبل رو  اشتباها دوبار ذکر کردم. یعنی سری پیش که فکر میکردم ۵ تا کیست اضافه شده در واقع ۴ تا اضافه شده و این دفعه حتی یکی کم شده. تغییری تو سایز توده ها نبود

هفته اینده ببینم دکتر که میبینه چی میگه

به شدت درگیر یه سری مسائل هستم که عین گره کوره و واقعا اعصابمو ریخته به هم. ربطی به ارنست نداره البته. کماکان کم حرفم و از همه فراری شدم. کاش برای دو سه ماه میرفتم تو کما و بعد بیدار میشدم که فقط این چند ماه گذشته باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
نل جمعه 4 آبان 1397 ساعت 10:52

نازی خوبی؟چی شد دکتر؟

بهم گفت برو سال دیگه با ماموگرافی بیا. ولی من 6 ماه دیگه یه سونو میرم دوباره. باینکه گفت سونو دیگه نیاز نداری

منصوره چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 14:40

سلام نازنینم ....چقدررررر دلتنگت بودم. خدا را شکر که چکابت خوب بوده...الهی همه ی روزهای آینده ات بدون مشکل و همراه با شادی باشه. شادی و خوشحالی حق توست ...الهی به حقت برسی

سلام عزیزم. خوبی مهربونم؟ممنونم ازت. واسم دعا کن روزهای سختی رو دارم میگذرونم خیلی سخت

مرمر چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 22:44

سلام دوست خوب و مهربونم. دلم کلی برات تنگ شده و خوشحالم که نوشتی و خبر خوب دادی. یه سفر خارجی تنها برو اگر مقدوره برات. قطعا برای تجدید روحیه و تغییر حس و حالت خیلی عالیه. همیشه تندرست و شاد باشی دختر زیبا

ممنون عزیزم. خودت و عزیزات سلامت باشین. سفرخارجی به لحاظ مالی و موقعیت زمانی الان اصلا برام مقدور نیست وگرنه خیلی دلم میخواد یه سفر متفاوت رو تجربه کنم. یه روزی بالاخره میرم ممکنه دیر باشه و دیگه حسی که یه جوون از سفر خارجی رفتن درک میکنه رو نتونم بفهمم ولی خب به خودم قول دادم و یکی از کارهایی که بالاخره یه روز انجام میدم همینه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.