دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

سفره هفت سین

 ایده برای سفره هفت سین خواسته بودین   

 

از اضافه گلهای اکلیلی که پارسال گرفته بودم و کلی هم برکت داشت به جز سفره هفت سین پارسال، یه قاب تزیینی هم باهاش درست کردم هنوزم اضاف داشتم امسال فقط ظرف و روبان و آینه شمعدون خریدم

نظرات 5 + ارسال نظر
Nahid پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 08:47 http://rooznegareman.blogsky.com

میخواااااام.


البته شما بخاطر خانم جان ، امسال شاید سفره نندازین، ولی اگر خواستی راحته ، وسایلش رو همه آماده بگیر یه مونتاژ میخواد

مریم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 23:00

احتمالا
والا عدسو 4 روزه گذاشتم تو آب یکیشم جوونه نزده
بعد شوهرم فکر میکنه آبشو عوض نمیکنم یا آب نریختم روشون

عه،بگو من اشعه دارم اذیت کنی میزنم خشکت میکنما

مریم چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 18:42

باریکلا خانم هنرمند
من اصلا حوصله این کارا رو ندارم
سبزه رو هم به زور شوهرم گذاشتم سبز بشه ولی معلوم نیست اصلا دربیاد یا نه هیچ سالی در نیومده

وا یعنی چی سبزه در نمیاد؟ اصلا جوونه نمیزنه؟ نکنه از اونایی که میگن دستشون اشعه داره گیاه رو میخشکونه؟

مری چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 18:13 http://fandogh925.blogsky.com

خیلیییییییییی ناااااااازههههههه

منصوره چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 14:54

سلام گلم .....احسنت به این همه ابتکار و خلاقیت ....دست گلت طلا
روز جهانی زن را خدمت ناز بانوی گلم تبریک عرض میکنم ....به امید برابری زنان و مردان در سرزمین مان ایران .....البته فکر نکنم تو مملکت ولایت زده همجین آرزویی تحقق یابد

ممنون عزیزم، همچنین به تو مبارک، اصلا یادم نبود مناسبت امروز رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.