دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت هشتاد و نهم

 

 صبح بیدار شدم دیدم دو طرف صورتم کلی جوش ریز ریخته بیرون، طرف چپ بیشتر

با ابلیمو و نمک صورتمو کمی شستم ولی مگه همون لحظه اتفاقی میفته؟

با چشم گریون رفتم سرکار، خیلی سعی کردم رد قرمزی تو  چشمم نباشه ولی فکر نمیکنم موفق شده باشم

ظهر برگشتم و صورتمو شستم و ماسک الوئه ورا،عسل،ماست و نشاسته ذرت گذاشتم،یک ربع بعد از شستن صورت،عسل رو به تنهایی زدم به صورتم و تا نیم ساعت پیش روی صورتم بود

حالم خرابه،اخه دلیل این جوشها چیه؟ اون موقع که همه جوش میزدن من نمیدونستم جوش و لک حاصل از جوش یعنی چی. الان یهو چرا اینجوری شدم؟

دارم دیوانه میشم،صورتم داغون شده

میگن ادم خوش بین باشه، مثبت فکر کنه اتفاق میفته. ماههاست یا بهش فکر نمیکنم یا اگر تو ذهنم بیاد میگم خوب میشه دختر، یه دوره داره. یه روز دوباره میبینی دیگه جوش نزدی. اما نشد مثبت اندیشی واسه من کار نمی کنه.واسه من هیچی کار نمی کنه

امروز هی ریز ریز اشک ریختم که کسی نبینه

میخواستم برم متخصص پوست، اما باز مساله عدم اطمینان به دکترها شک به دلم انداخته-یه متخصص پوست بیشتر اینجا نیست و من ازش خوشم نمیاد. سالها پیش یه بار مراجعه داشتم بهش و از صحت تشخیصش مطمئن نیستم. وقت شیراز رفتن هم ندارم اصلا. ضمنا حتی نمیدونم کدوم دکتر کارش عالیه و زود نوبت  گیرم میاد که مراجعه کنم بهش-

به فکر حجامت افتادم ولی میگن زمستون نباید انجام داد،باید تا بهار صبر کنم

میخوام به فردی بگم اون دوستش که طب سنتی کار میکرد ویزیتم کنه-از شانس قشنگم مدتیه این کار رو کنار گذاشته و دیگه کسی رو ویزیت نمی کنه اما گفتم شاید بخاطر داداشم قبول کنه-

نمیتونم صورتمو اینجوری تحمل کنم، وضعیت روحیم بیشتر از قبل به هم ریخته

نظرات 4 + ارسال نظر
مرمر چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 23:55

عکسشو واست میل میکنم حتما, ولی روش هم نوشته و همینطور میتونی از داروخانه بپرسی

یک دنیا ممنونم.تو نت سرچ کردم عکسهاشو دیدم رو هیچ کدومشون چیزی تبود که مشخص کنه همه سایتها فقط توضیح داده بودن دو نوع محلول در اب و محلول در الکل داره یا محصولات مشابهش با نام متفاوت معرفی کرده بودن چون میگفتن نوع محلول در اب سخت گیر میاد چون اجازع وارد کردنش رو ندارن-صخت و سقمش رو نمیدونم-

منصوره چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 21:00

سلام عزیزم منم مثل ساراجون دکتر سدیفی را پیشنهاد میدم از اون استخوندارهای قدیمی پوسته . آدرس : خ-شهید فقیهی( صورتگر) چهار راه اردیبهشت- ساختمان بانک ملت طبقه دوم . ت : 32307089 سدیفی کلینک زیبایی هم داره آدرس کلینک: ستارخان - روبروی ولیعصر- ساختمان سیلور - طبقه اول
ت : 36282077
36282073
دکتر فرهاد هنجنی هم تعریفش زیاد شنیدم آدرس : بلوار زند- بیمارستان سعدی-درمانگاه فقیهی شنبه عصر دوشنبه صبح و عصر و چهارشنبه صبح
ت : 32125541
دکتر هنجنی درمانگاه کودک و مادر غدیر و درمانگاه امام رضا هم طبابت میکنه
دکتر مهسا ناصری آدرس : پل زرگری- نبش خیابان خبرنگار - طبقه ی اول بالای نمایندگی ایران خودرو آقای زارع ت : 32307348
عزیزم نمیدونم این درمان به دردت میخوره یا نه تو شهر ما برای جوش صورت روزی نصف لیوان آب کاهو میخورن البته آب کاهو باعث افت فشارخون میشه اینو باید مواظب باشی . و با پنبه هم آب کاهو را روی جوشها بزن

وای چقدر خوبی تو منصوره جان ،کارمو چه راحت کردی
الان که بعید میدونم بشه چون دم عیده احتمالا نوبت مریض جدید نمیدن، ولی بعد عید میرم برای نوبت گرفتن

سارا چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 17:03

دکتر سدیفی تو شیراز خیلی عالیه، شنیدم حرف اول رو میزنه

یک دنیا ممنون،البته اول ماجرای اون طب سنتی و حجامت رو حل کنم چون علت داخلیش باید رفع بشه وگرنه بر میگرده،بعد میرم ویزیت میشم

مرمر چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 15:06

ژل بنزوئیل پراکساید محلول تو آب (دقت کن که محلول تو الکل نباشه) رو حتما امتحان کن و سعی کن روزی دو بار به کل صورتت بمالی و بذاری بمونه یه 2 یا 3 ساعت, یعنی قشنگ ریشه ی هر چی جوش رو خشک و منهدم میکنه.

اگر داریش میشه عکسش رو بهم نشون بدی؟ نمیدونم چطور فرق محلول در اب و محلول در الکلش رو متوجه بشم.سرچ زدم چیزی ندیدم برای تشخیصش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.