دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت نود و یکم

 

 شازده کوچولو دنیا اومد

اینجا واسه اینکه به اسم خاله ریزه بیاد، خان بابا صداش کنیم  خالو ریزه هم خوبه حتی 

البته دیروز.گفتم زورم که نرسید تولدش ١٣م نیفته، حداقل پست اعلام  تولدش رو امروز بذارم

البته اینکه میگم زورم نرسید که لافی بیش نیست. فقط یه بار پرسیدم ١٢م یا ١۴ م نمیشد؟ همین

نکته خوب اینکه تا اینجای کار انگار اون حساسیت و معده دردهای خاله ریزه رو نداره. بچه میوت نوتیفیکیشنه، فعلا که ١٨٠ درجه با خواهرش تفاوت داره. حتی مثل پنبه سفیده - البته ممکنه باز تغییر رنگ بده-

از لحاظ شباهت همه میگن کپی خاله ریزه ست. اما من میگم کاملا شبیه فِرِدیه

ولی حتی از خاله ریزه هم کوچولوتر و ریزه میزه تره در حالیکه وزن تولدش از اون بیشتره

دیگه....، همین

پ. ن:

دوباره خونه رو کردن بازار شام از رفت و آمد و ریخت و پاش و مهمونی. از یک روز قبل زایمان بانو،  ما داریم ظهر و شب مهمون داری می کنیم. امروز مرخص شده و آوردنشون خونه. الان هم باز شام کل فامیل اینوری و اونوری رو برای شام دعوت گرفتن. منم امروز از ساعت هفت و نیم صبح تا شش و نیم عصر یه سر سرکار بودم - فقط یک ساعت اومدم خونه ناهار خوردم و برگشتم-فردا هم تا ظهر دو تا کلاس دارم باید برای دانشجو فک بزنم و مطلب بگم. خسته و کوفته اومدم گفتم یه کم بشینم بعدحموم کنم و کمی مطالعه واسه مطالب فردا-شلوغی دایی و خاله های خودم رو یه کم میشد تحمل کرد اما الان که فامیلهای مامان بانو هم میان دیگه هیچی باید عین اسب عصاری دنبال رتق و فتق امور باشم. این روزا حتی نتونستم دست به پروژه های سفارشی استاد میم بزنم. خدایا کاش واسه خودم خونه-زندگی داشتم از شر زندگی مسخره بی برنامه خونه پدری خلاص میشدم. زندگی کردن تو این خونه جز به هم ریختگی برنامه های زندگی آدم هیچی نداره. هیچ کس هم حالیش نیست. بیا بگو برنامه هام به هم ریخته کاردارم این چه وضعیه؟هزار تا حرف بارت میکنن

عین دیشب که باز فردی حرف بارم کرد. بعد مینویسم چی شده بود

نظرات 5 + ارسال نظر
نل پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 09:45

مبارک باشه عزیزم
کاش دو مورد از اونوریا یاد میگرفتیم...
۱-استقلال مالی و کار از سن پایین.
۲-ازاد بودن درابراز علاقه و عاشقیت.

ممنون عزیزم قسمت خودت باشه خاله شی
ما از چیزهای خوب اونوریا که الگو نمیگیریم ماشالله فقط آفریده شدیم واسه خراب کردن الگو برداریها

منصوره چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 09:25

یک بار دیگه سلام و عرض ادب ....و تبریک بابت تولد شازده کوچولو و دوباره عمه شدنتون
روز مادر را خدمت مامان گلتون تبریک عرض میکنم ...الهی که همیشه سایه ش بالای سر عزیزانش باشه .
روز زن به شما، مادام و بانو و همه خانمهای عزیز فالورتون و مادرهای گرامیشون تبریک عرض میکنم

ممنون عزیزم. روز خودتم مبارک باشه مهربونم

گنجشک چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 02:43

مبارک باشه عزیزم تولد خان بابا جون

ممنون عزیزم
نی نی خودت چطوره؟

مری سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 12:37

عزیزممممم
قدمش مبارک باشههه
هیچیییی بدتر از وقتی برنامه های ادم بهم میریزه و دیگران اهمیت نمیدن نیست

ممنون عزیزم. تازه هنوزم نتونستم هیچ کاری بکنم. تربچه و بانو که چهارشنبه رفتن خونه شون ولی خاله ریزه پایینه اونم ببینه پای سیستم هستم نمیذاره کار کنم منم واسه اینکه بانو دعواش نکنه یا تو ذوقش نخورهردور کامپیوتر نمیرم

منصوره دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 23:22

سلام عزیزم
تولد شازده کوچولوی ناز مبارک

سلام منصوره جانم ممنون ازت. زنده باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.