دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و بیست و سوم

   

 فردا دارم میرم شیراز

واقعا برام سخته صبحها با اون فاصله یک ساعته از خونه خواهرم بیام و برسم محل کار و برگشت هم دو ساعت تو راه باشم-صبحها یه تاکسی شهری شده بود سرویسم و ساعت 6 از جلو مجتمع منو سوار می کرد ولی عصرها با اتوبوس واحد بر می گشتم واسه همین بیشتر طول می کشه.

قصدم این بود خونه بگیرم ولی با این اوصاف، هنوز نمیتونم ودیعه آنچنانی بدم. دنبال آپارتمان یا سوییت نقلی زیر 40 متر هستم. ولی  با این قیمتها امکان پیدا شدن مورد مطابق با شرایط فعلیم کمه. می مونه پانسیون که هر جا تماس گرفتم اتاق تک نفره یا نداشتن یا پر بود و حتی دو نفره هم خالی نداشتن البته هر پانسیونی هم که نمیشه رفت بعضیهاشون اصلا محیط تمیز و جالبی ندارن حتی متوسط استاندارد مورد نطرمو هم ندارن. به علاوه سختمه اتاق سه و چهار نفر به بالا ساکن شم. هم به جهت ارامش هم بخاطر وسیله هام. فعلا که گزینه پانسیون روی میزه. منتها نزدیک محل کارم هیچ پانسیونی نیست. فاصله ازش زیاده ولی بازم بهتر از فاصله از صدرا تا اونجاست

امیدوارم بتونم یه جای خوب گیر بیارم حداقل رفت و امد به محل کار از اونجا سر راست باشه. کل نگرانیم سر موقع رسیدن به محل کاره برگشتش مهم نیست دیگه

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 18:02

به به به.به سلامتی عزیزدلم. نمیتونی تصور کنی چقدر خوشحال شدم با این خبر خوبی که دادی. با دل خوش و سلامتی و شادی. مطمئنم امسال برات خیلی پر برکت و عالیه چون شروعش خیلی خوب بوده برات دوست گلم.

اره مرمر. الان شیر کاکائو درست کردم جات خالی رو تخت نشستم دارم تو سکوت میخورم. خونه خواهرم به جز راه دورش معذب هم بودم. حالا قبلا که میرفتیم چند روز با والده و ابوی میموندیم این احساس رو نداشتما نمیدونم چرا وقتی اسمش این بود که اونجا ساکنم اینقدر بهم سخت گذشت. الان انگار دارم بعد از مدتها اسارت نفس میکشم!

مرمر جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 00:53

سلام دوستم. مشکل اصلی توی شهرهای بزرگ همین بعد مسافت و ترافیکه. همونطور که تا حالا همه چی درست شده اینم درست میشه گلی جان.ارزششو داره به خدا که بعد اینهمه دوندگی و اعصاب خوردی بالاخره به نتیجه رسیدی عزیزم. کاش میفرستادنت تهران

ممنون عزیزم. اره بعد از این همه مسایل که پیش اومد واقعا جای شکر داره و قطعا ارزشش رو هم داره . کاش میتونستم از این استان کوفتی بزنم بیرون. ولی فعلا امکانش نیست. امتیاز بندی مونده و نگرانم. ولی از امروز مستقر شدم تو یه پانسیون. دیگه چاره ای نیست. اما جای آرومیه. درجه یک که نیست اما وسط شهره و از لحاظ امنیت و نزدیکی به همه چیز جاش عالیه.فعلا سر میکنم تا بتونم خودم خونه بگیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.