دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

آموزش بافت فرشینه یا شبه قالی

اگر دوست دارین بافت فرشینه رو یاد بگیرین، این سه تا لینک کلیات رو به خوبی آموزش میده

یک

دو

سه

اما بافت شبه قالی روی گونی کمی متفاوته

یک

دو

سه

نظرات 5 + ارسال نظر
گنجشک یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 12:20

سال نو مبارک عزیزم

ممنون عزیزم همچنین برای تو و عزیزانت سال خوبی باشه

مریم یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 00:00

چی شده؟ بستری چرا؟

معده م ریخته بود به هم

منصوره شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 13:41

سلام گلم .....ای وای چرا بستری شدی عزیزم ؟؟؟؟
تو رو خدا به خاطر سلامتی خودتون هم که شده ،،،، یه مدت مهمون راه ندید .

ممنون منصوره جان، یه وقتا دست آدم نیست ، چیزی هم نخورده بودم ولی خب حالم بد شد، ویروسی بود

نل شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 10:37

چرا بستری؟؟؟؟؟؟؟؟خوبی الان؟

آره الان خوبم ، دوبینی و سرگیجه خوب شده فقط هنوز یه کم ضعف دارم و پرهیز غذایی

نل جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 23:55

کجا بودی؟خوبی؟
هی گفتم شاید ارنست چیزی شده....باز گفتم شاید رفته سفر....
نگو بافت یاد میگرفتی:))))

ممنون عزیزم بد نیستم
نه بافت یاد نگرفتم، دوست دارم کار کنم ولی فعلا که وقتش رو ندارم، فقط قدر معرفی بود
راستی مری تو کامنت نوشته رمز نداره و بهت هم دسترسی نداره
مهمون داری طبق معمول خفمون کرده، خودمم البته حالم بد شد بستری بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.