دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تاریخ مهم

تاریخ امروز بنا به دلایلی که فعلا ناگفته بمونه بهتره، خیلی مهمه- مربوطه به یه اقدام رسمی که انجام دادم و باید تاریخش یادم بمونه بنابراین اینجا یادآور می ذارم و فکر میکنم که اگر بلاگ اسکای کلا نترکه، اینجا امن ترین جا برای این ذخیره سازیه

پس تاریخ 27 اسفند سال 97 رو اینجا یادداشت می کنم برای سال آینده تقریبا همین موقع ها

این اقدامی که انجام دادم یه جلسه محرمانه در موردش گرفته شده که فقط بهم گفتن تاریخ رو به یاد داشته باشم تا زمان یکساله بگذره و بخاطر همین نه تاریخی و نه شماره نامه ای بهم تحویل شده.

خلاصه که هنوزم گشتاپو بازی ها ادامه داره

چطور عکس JPG را به PNG با پس زمینه‌ی Transparent تبدیل کنیم؟

یه مشکلی داشتم که نیاز بود پس زمینه یه عکسی رو کاملا بردارم و تبدیل کنم به پس زمینه شفاف یا  Transparent

نخندین ولی بلد  نبودم. گشتم و راه حلش رو پیدا کردم حالا این پست رو مثل همیشه میذارم واسه یادآوری خودم اگر یه زمانی یادم رفت و نیاز بهش داشتم. حالا هر کس هم نیازش شد می تونه استفاده کنه

از اینجا رفتم و خیلی ساده انجامش دادم