دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و چهل و دوم

امروز اتفاقی با این شعر برخورد کردم

‏دوست داشتن‌هاى اول صبح

آنجا که هنوز درگیرِ روزمرگى نشده‌اى

آنجا که چشم باز می‌کنى و هواى یار درسر می‌پیچد

عجیب می‌چسبد

فکرش را بکن،

باران هم ببارد!


‎علی قاضی نظام


یه جوری اشک دوید تو چشمهام و بغض راه گلومو بست که نگم براتون. 

 

 

تو روزمرگیها خودمو غرق کردم. حال هیچی رو ندارم. به معنای واقعی کلمه تنگیدم به هیکلم و شدم ۶٠ کیلو  هر روز به خودم نگاه میکنم و شکمی که اومده جلو و غمگین میشم. اما دریغ از یه ذره همت و اراده واسه ورزش. بی حرکت و راکد هر روز پشت میزم میشینم تا عصر و بعد وقتی میرسم پانسیون، کارهامو که انجام میدم لَش میکنم رو مبل

مشکلات پانسیون گاهی زیاده و فشار میاره. اما انتخاب خودمه. دارم تحمل میکنم. کاش بتونم زودتر خونه بخرم. دلم نمیخواد خونه اجاره کنم. نمیدونم چرا

پ.ن

یه بنده خدایی تو پیام خصوصی اینو فرستاده

سلام. 

در مورد پستی در مورد ترانه «گریه جواب می دهد» با صدای مجید کاظمی، 

ترانه ۳ رکن دارد: 

ترانه‌سرا (شاعر) 

آهنگساز و در انتها خواننده! 

البته در برخی‌ ترانه‌ها تنظیم موسیقی با شخصی بجز آهنگساز است. 


شعر زیبای این اثر، سروده استاد ایرج جنتی عطایی است. 

و آهنگساز و خواننده آقای کاظمی. 


خوب است که در معرفی ترانه، کلیه خالقین اثر را ذکر کنیم. 

موفق باشید.


اخوی، من مگه دارم مقاله علمی مینویسم ؟ یه چیزی نوشتم  درباره ترانه ای که شنیده بودم. اسم خواننده رو معرفی کردم ملت گوش بدن. دیگه دنبال سرقت ادبی و اینا نگرد که کلاهمون میره  تو هم

نظرات 1 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 02:02

سلام عزیزم .با دکتر کات کردی

نه هستن هنوز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.