دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و چهلم

 

 صبح هی دل درد داشتم از نوع درد پریود. با خودم گفتم تخمک گذاری با این همه درد نداشتیم که! چرا خوب نمیشه؟

دو ساعت گذشت... دیدم یه جوریم. انگار لباس زیرم خیسه. چک کردم دیدم عه! خونریزی دارم

خون قرمز روشن و بسیار شفاف. بابا من بدبخت اول ماه دوره‌م بود که البته خونریزی اون دوره مثل قیر سیاه و چسبناک بود گفتم خب بخاطر اثر اون چند روز LDخوردنه و احتمالا طبیعیه اینجوری بشه. الان نهایتا دو هفته‌‌ست که ازش گذشته. حالا دوباره؟ !!!

هیچی دیگه کم اعصابم خورده اینم رفت رو مخم. حالا نه اینکه منفی باف باشم ولی خب با اجازه‌تون بخاطر مشکلات سابقم الان مثل سگ ترسیدم نکنه دوباره مساله ای پیش اومده باشه. باید وقت دکتر بگیرم و برم ببینم دوباره چه بلایی سرم اومده

نشد یه روز ٱب خوش از گلوم پایین بره. از طرفی مامان و خاله‌م هم تو همین سن ها بود که با خونریزی های نامنظم و مستمر تو طول ماه مواجه بودن  و بعد معلوم شد فیبروم دارن و مدتها درگیر بودن و خوب نشدن و تهش رفتن رحمشون رو دراوردن-اسمایلی محکم کوبیدن دست تو پیشونی-

بیام اسم وبلاگ رو عوض کنم و بذارم زندگی مزخرف زنی در آستانه چهل سالگی. اصلا چند روز دیگه واقعا دار چهل ساله میشم. دیگه آستانه کدومه؟!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 16:17

خیلی تنش داشتی این مدت و اعصاب شدیدا رو بدن تاثیر میزاره من اگه قرص بخورم تا چند ماه درگیر بی نظمی میشم تو پریودیم
برای راحت شدن خیالت برو دکتر ولی بدون چیزی نیس ان شاالله

عملا دو روز بیشتر نبود. از ٢٠م تا ٢٢م.امروز هم لکه بینی بود. بهم گفتن دست نگهدارم و فعلا دکتر نرم اگر ماه بعد هم تکرار شد اونوقت برم برای ویزیت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.