دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت بیست و هشتم

  

 


 دیروز ماما جواب مامو  رو دید 

گفت جواب سونوت هیچ مشکلی نشون نمیده ولی مامو میگه توده متراکم شده

گفت چیزی نیستا، ولی چون غده های لنفاوی زیر بغل هم ورم نشون میده باید بری متخصص

نامه داد برای دکتر طالعی، اینجور که از قراین معلومه هم زود وقت گیرم نمیاد

گفتم حالا جدی بگین مشکلی دارم؟ باز مبهم حرف زد گفت نه، برو شاید حتی ازت نمونه برداری کنن که دیگه با خیال راحت بهت بگن فقط تحت نظر باش

بعد هم سفارش که به فکرش نباش، اونقدری که خودمون تو درمانمون موثریم دارو نیست و... بابا این حرفها متناقض به نظر میان هی ته دلم خالی میشه

یکی یه چیزی بهم بگه خیالم راحت شه

ارنست هم که حالا منطقی بازیش گل کرده، برام قیافه می گیره و شاکیه، من نگران و غمگینم، اون به من میگه بیماری هم اصول خودشو داره، گل بگیرن این اصول رو، این حال بلاتکلیفی و نگرانی من اصول و منطق برمی داره؟ 

توی خونه باید خودمو نگهدارم گریه نکنم و عادی به نظر بیام که والده نگران نشه، فکر می کردم جلو  ارنست می تونم خودم باشم و بغضهامو رها کنم یا کم حرف بشم یا بی انرژی حرف بزنم... ، اونم رفتارش اینه

من یکی از بدبخت های دنیام که نه دنیا میذاره اب خوش از گلوم بره پایین نه آدمهاش

نظرات 4 + ارسال نظر
مرمر پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:00

عزیزم دوستم قرص پرولاکتین استفاده کرده که البته به هیچ عنوان بدون دستور پزشک نباید استفاده کرد و تاکید کرد حتما تا 3 ماه روزانه 1 دونه قرص ویتامین E خیلی خوبه. دکتر ماریا هاشمیان و دکتر جلالی هم توی بیمارستان میلاد هستن و خیلی معروفن, اگر اوکی بودی و اومدنت حتمی شد بگو تا واست نوبت بگیرم

ممنونم از لطفت عزیزم، مشکلم اینه که اگر بشه برای ١٣ اردیبهشت احتمالا بتونم بیام، اگر نوبت دهی تلفنی دارن، شماره رو لطف کنی بتونم بپرسم که دکتر اون روز هست؟ و نوبت بگیرم

منصوره پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 11:57

سلام گلم برای دوشنبه یازدهم براتون وقت گرفتم یه ربع به پنج اونجا باشید باز دوباره فاملیی تون را پرسیدن ، که من فامیلی خودم را گفتم ، که منشی گفت بگن آیت الهی
عزیزم امیدوارم چیزی نباشه و با دل خوش از تهران برگردی راستی دکتر زنان بسیار حاذقی بیمارستان لاله به نام دکتر فرید هست
اگر مایلی براتون وقت بگیرم برای چکاب

ممنون عزیزم عالیه چقدر محبت کردی، چقدر لطف کردی ، اگر مشکلی پیش نیاد،مراجعه می کنم

منصوره پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 10:30

سلام گلم الان با بیمارستان لاله تماس گرفتم منشی دکتر میر میگه سیزدهم میشه چهارشنبه که آقای دکتر نیستن ، منشی میگه یازدهم میتونم وقت بدم چون دکتر یکشنبه ها و دوشنبه ها بیمارستانن
من با شماره ی 88571065 تماس گرفتم بعد 4 و بعد یک گفتم با منشی دکتر میر کار دارم شماره 5302 را دادن و با منشی صحبت کردم . عزیزم یازدهم میتونی بری ؟

ممنون عزیزم چقدر زحمت کشیدی
شاید دوشنبه بتونم اونجا باشم

مرمر پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 08:29

عزیزم من حالتو میفهمم و کاملا حق داری که نگران باشی, یکی از دوستام مشکل شما رو داشت دیشب زنگ زدم و پرسیدم ازش گفت دکتر بهم قرص داده که ماهی یه دونه بخورم و گفت الان بعد 2 ماه کیستها خیلی کوچیک شدن و دارن از بین میرن و کلی راضی بود, جالبه که علائمش قبل اینکه دارو مصرف کنه کاملا مثل علائم تو بود دوستم, به هر صورت روزهای سختی رو میگذرونی و امیدوارم به شادی ختم بشه, راستی تهران اومدی هستم همه جوره در کنارت دوستم.

ممنون عزیزم از این همه لطفت، میشه ازش بپرسی اسم قرصها چیه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.