دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت چهل و یکم

 

 فکر می کنم ویتامین ای و اون کیوتن پلاس عوارض دارن ، از وقتی مصرفشون کردم فکر میکنم یک هفته یا ده روز بعدش بود با ارنست رفتیم مسافرت اما شروع کردم به جوش زدن تعداد زیادی جوش سر سفید قسمت چانه و دور دهن ، و تعدادی هم زیرپوستی ، دوتای اول دقیقا فردای روزی که رسیدیم وقتی صبح بیدار شدم دیدم در اومدن و به تدریج هر روز بیشتر شدن ! سیر رنده شده بهشون زدم ، آب لیمو همینطور، تازه خوب شده بودن ، الان متوجه دو تا جوش دیگه توی گردن و سه تا دیگه گونه سمت راستم شدم

اعصابم خورد شده ، همه عمرم این همه جوش نزده بودم، کنار چونه کمی لک جوش مونده

یعنی عوارض این قرصهاست؟ یا چیز دیگست ؟ کسی میدونه؟

چون تغییر خاصی تو غذام ندادم که ، اتفاقا دوباره دارم سبزی خواری و آب پز و بخارپز خواری می کنم، گفتم شاید واسه روغنهاییه که میزنم به صورتم برای ماساژ اما بعد یادم اومد که اون زمانی که حمله اول جوشها بود من هنوز استفاده از روغنها رو شروع نکرده بودم و ضمنا الان هم حدود سه روزه که نرسیده بودم با روغن ماساژ بدم و تازه فکر کنم صبح هم جوشها نبودن، و ضمنا چیزی که به خاطر دارم اینه که اتفاقا دو روز اولی که پست هم از مخلوط روغنها استفاده کردم حس کردم اون جوشهای روی چونه دارن خشک میشن و کلی ذوق کردم که روی جوشها تاثیر داشته

- بیا یه مایه دیگه واسه خودخوری جور شد، تازه داشتم خوشحالی می کردم که اون جوشها تموم شدن ، باور کنین قشنگ حالت زهره ترک شدگی دارم بابت این جوشها و لکی که از جوشهای تازه خوب شده سری اول مونده، بیماری پرفکشنیسم رسما داره نابودم می کنه-

چند روز قرصهامو قطع کنم ببینم چطور میشه

تو پست قبل یادم رفت بگم که وقتی بعد ماساژ صورتم رو با پنبه و گلاب پاک می کنم دور اول پاک سازی پنبه خاکستری میشه ، اما دور دوم نه ، نمیدونم چرا، قاعدتا کل چربی روغنها با بار اول تمیز کردن پاک نمیشه و سری دوم که تمیز میکنم هم باید پنبه رنگ خاکستری با درجه کمتری از سری اول بگیره

یه کار دیگه هم که کردم اینه که وازلین بچه فیروزه - قوطی ،نه پیله ایش- رو با کرم مرطوب کننده بادام شون مخلوط کردم و میزنم به کف پاهام ، خیلی برام عالیه

وقتی هر کدومشون رو تک تک استفاده می کردم بازم پوست کف پام خشن بود ، و سریع پوست میشد و هر چی هم سنگ پا می کشیدم فایده نداشت ، چون سرکار میرم و مدام کفش پامه این حالت دور از انتظار نیست ، اما از وقتی ترکیب این دو تا رو استفاده می کنم واقعا راضیم- مادام کرم شون نداشت ، اومده کرم بچه ثمینا رو با وازلین بچه قاطی کرده اونم میگه خیلی کف پاش خوب شده - بخاطر این که مدام در حال شست و شوه و آب به پاهاش میخوره کف پاش خیلی پوسته میشه-

نظرات 1 + ارسال نظر
مرمر شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 23:14

سلام دوستم, احتمالا مال روغن ها باشه, چون منم هر وقت با روغن ماساژ میدم جوش میزنه پوستم

قبلا که یوگا میرفتم یه بار از مربی یوگا برای ماساژ صورت با روغن مثلا مخصوص وقت گرفتم ، البته بوی روغن زیتون مخلوطی که استفاده کرد کاملا به مشامم میخورد، بقیه ش رو نمی دونم چی بود، اما میخوام بگم این حالتی که میگی مثل دونه های ریز قرمزه ، اصلا کومدون سر سفید نیست که درد یا خارش داشته باشه، مثل کهیر ، اون دفعه این جوری شد پوستم که دیگه پیشش وقت ماساژ نگرفتم
اما این جوشهایی که من زدم کومدون سر سفید بودن ، ترس بیشترم از اینا به جز مساله لکه شدن اینه که یه وقتهایی کومدون سر سفید تبدیل میشه به سر سیاه و اون مصیبته ، الان یه دونه جای سوراخ تو صورتم هست که نمیدونم کی جوش زده بودم و تبدیل به کومدون سر سیاه شده بوده و چرا متوجهش هم نشده بودم که الان به شکل سوراخ تو صورتم مدام باعث اعصاب خوردیم میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.