دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت پنجاه سوم

سه روزه دارم از ماسک ماست و جوانه گندم استفاده می کنم، یه سوال ایا ماسک میزنین همون روش سه چهار دقیقه ماساژ دورانی با یه لایه نازک از ماسک رو انجام میدین و بعد لایه ضخیم میذارین بعد بذارین خشک شه؟ من حس میکنم اینجوری ماسک زودتر اثر خودشو نشون میده. اگر امتحان کردین نتیجه رو به منم بگین، میخوام ببینم واقعا این مدل ماسک زدن تاثیر بیشتری داره؟

این ماسک بنا به تصورم تاثیر خیلی بیشتر و سریعتری برای روشن کردن پوست و از بین بردن لک داره، و باز هم به تصور خودم ماسک ماست و زردچوبه و عسل و زیره بیشتر بر ای از بین بردن خود جوشها کاربرد داره

و توصیه ای که میکنم اینه که از ماستی که ترش شده استفاده کنید و یاداوری دیگه اینکه ماست محلی باشه. تجربه من اینه که ماستهای کارخونه ای برای ماسک کردن به درد نمیخورن

نظرات 3 + ارسال نظر
مرمر جمعه 9 تیر 1396 ساعت 14:52

سلام دوست خوبم منم این چند روزه از ماسک صورت به شکل های مختلف استفاده کردم و باهات کاملا موافقم وقتی لایه اول رو ماساژ میدی روی صورت خیلی موثر تره واقعا تاثیرش به چشم میاد. در مورد اینکه گفتی قبل ماسک از بخور استفاده کنیم, این کار رو کردم و نتیجه عالیه, یه چیز مهم دیگه هم که دیدم اینه که اگر با ماسکی که وقت شستنشه بری حموم و توی حموم که پوست نرم تر میشه بشوری انگار از این بلک ماسک ها استفاده کردی جوشهای زیر پوستی رو خیلی جالب میکشه بیرون و واقعا پوست رو صاف میکنه, یه روش دیگه که من درآوردیهو مدتیه دارم امتحان میکنم اینه که آخر حموم با عسل کل صورتمو یه ربع آروم ماساژ میدم و واقعا پوست رو روشن و مرطوب میکنه, ممنون بابت چیزای خوبی که بهمون میگی

سلام عزیزم، این کارو کردم که قبل رفتن حموم ماسک بزنم ولی تاثیر قابل توجهی ندیدم که بخوام توصیه ش کنیم. البته چون پوستم خشکه با اینکه به نظر میاد ادم حموم میکنه پوست مرطوب میشه اما در واقع باید بعدش مرطوب کننده بزنی، سعی میکنم ماسک رو کلا زمانی استفاده کنم که نخوام بلافاصله بعدش برم حموم. عسل توی حموم رو هم تا الان استفاده نکردم، راستش مدتیه میرم حموم سریع کارامو میکنم انگار دیگه حوصله موندن توش رو ندارم فوری باید بیام بیرون
ولی در کل همین عسل رو بسیار برای رفع آکنه و لک به همین شکل ماساژ روی صورت توصیه کردن، یعنی به این شکل که عسل رو بذاری روی بخار آب که روون بشه ، بعد بزنی به صورت و اینقدر ماساژ بدی که کاملا جذب صورت بشه ، حتی دو سه قطره آب لیمو هم میتونی بهش اضافه کنی، اینبار عسل رو گرم کن و باهاش ماساژ بده ببین چه فرقی می بینی

Nahid چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 18:00 http://rooznegareman.blogsky.com

سلام. منکه فعلاً شمالم و مشغول سوزوندن و خراب کردن پوستمم

خوش بگذره بهتون

Afsoon چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 14:44

سلام عزیزم خوبی چطوری pdf تو بلاگ اسکای بذاریم،!؟

سلام گلم، اگر از سایتی داری معرفی میکنی ادرس اون لینک رو تو قسمت لینک زمان نوشتن پست جایگذاری کن، اگر نه باید تو یه سایت اپلود فایل مثل پیکوفایل اپلود کنی ادرسی که بهت میده رو به همون ترتیب تو قسمت لینک بارگزاری کن، همون علامت کره زمین بالای فیلد یادداشت جدیدی که مینویسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.