دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت پنجاه و ششم

 

بهش میگم قصدت از این لجبازی ها چیه؟  میگه کاملا در اشتباهم، خودآزاری میکنم و دوباره از دهنش در میره که باید برم پیش روانشناس- اصلا مشاوره هم نه ،روانشناس!-

به نظر می رسه یا خودشو زده به اون راه یا کلا ما دو تا حرف هم رو متوجه نمی شیم! - چرا هر وقت دعواست میزنه به کوه؟ البته که بهش هم گفتم-

باز هم تکرار میکنه من می ترسم بیام باهات حرف بزنم!

میگه من توضیحمو میدم و تو قانع نمیشی ، چکارت کنم خب؟ میگم نیام سراغت جو آروم بشه و ... - خودمو یادم میاد تو اون دعوای اولین ، پارسال! بهش گفتم چطور من که این کار رو کردم هنوز که هنوزه متهمم به بی توجهی و تکبر و خودگنده بینی ولی وقتی تو این کار رو انجام میدی و بارها و بارها به تشخیص خودت تکرارش میکنی میشه آروم کردن جو؟ باز میزنه خاکی - دریغ از یه ذره توجه به حرف حساب-

باز تکرار می کنه حالا حرف نزدیم چه اتفاقی افتاد؟ میگم مساله عادته ، اول از چند ساعت شروع شد الان به یک هفته رسیده ، از این به بعد ماهی یک بار هم ارتباط نداشته باشیم اتفاقی هم نمیفته !بعدش شاکی نشی که من اهمیت نمیدم و وقت نمیگذارما، منم دارم به این روند عادت می کنم و دیگه برام مهم نیست باشی یا نباشی. بازم انگار اصلا گوشش ناشنوا شده

و مورد خطرناک اینه که میگه من عذرخواهی کردم و هی تکرارش میکنه که تو موقعیت بحث های آتی هی سرکوفت بزنه من عذرخواهی میکنم و تو نمی پذیری تو الی و بلی و متکبری و خودگنده بینی -گفتم این رو اینقدر تکرار نکن، وقتی مساله حل نمیشه عذرخواهیت به چه درد میخوره و بعدش هم من متهم بشم به تکبر و نپذیرفتن عذرخواهیت؟ مشکل من انجام این کارهاست ، انجام نده ، درست رفتار کن ، تا قانع بشم

میگه داغونم ، کار دارم ، خیلی سرم شلوغه و کارهام تلنبار شده و... - خب به من چه یه هفته از شهر خارج شدی رفتی دنبال مهمونات که کارهات تلنبار بشه ، تاوانش رو من باید بدم؟- میگه فکر میکردم تو درک می کنی! گفتم نه فکر نکن، من اصلا درک این مسائل رو ندارم. و ادامه همین حرفت بازم بگم همه چیز باید حول محور تو و زندگیت و شغلت و ... بچرخه؟ نمیخوام و تحمل نمی کنم بهم بی توجهی بشه، به حداقل ها رضایت نمی دم،شان من این نیست و در مورد این توهینها کوتاه نمیام. بهم بر خورده و میخوره، مگه نگفتی اگر چیزی برخورنده ست بگو ، اگر نگی من زیربار نمیرم، بفرما ، چند باره گفتم ، بازم توجیه مسخره می کنی

باز میگه تو عین گربه ای که هر جور بندازنش هوا با چهار دست و پا میاد پایین - منظورش یا حاضر جوابیم بود که حرف خودش رو دوباره بر میگردوندم به حرف یا عمل متناقض دیگه ش یا قانع نشدنم و برگشتنم سر خط اول- اینا توهین نیست ، چرا پیچیده ش می کنی ، قضاوت نکن ، ربطی نداره و... چقدر سخته صحبت با تو

گفتم سخت نبود ، گند زدی سخت شد، خندید گفت نه از اول هم سخت بود

...

ته مکالمه هم گفتم کاری نداری؟ گفت یه مراقب خودت باش، خدا نگهدار و ... اینا میگفتی ...، گفتم حتما باید یه ایراد مسخره ای بتراشی ؟ دارم ازت می پرسم کاری نداری یعنی میخوام مکالمه رو تموم کنم ، تو میگی نه ، و بعدش اگر نگفتم خداحافظ اونوقت ایراد بگیر،خداحافظ همون خدانگهداره ، اگر الان نمیخوای گیر بدی به این موضوع. میخنده میگه باشه من فردا بهت زنگ می زنم ، پس فردا هم ، انشالله. و چندبار این انشالله رو  تکرار میکنه، بعد میگه مراقب خودت باش، گفتم خداحافظ، گفت آها مرسی منم مراقب خودم هستم ، سریع گفتم چند هفته پیش که داشتی 18 ساعت بی خبر گذاشتن منو توجیه می کردی گفتی نگرانم نشو من بچه نیستم ، الانم دیگه بهت نمیگم مراقب خودت باش چون به خواسته خودت نگرانت نیستم ، و بهم ربطی نداره مراقب باشی یا نباشی

خلاصه نوشتم

نظرات رو زیر این پستها اگر می بندم به این خاطره که اگر یه زمانی شکم درست بود و اینجا رو میخونه کسی نظری نده که شاکی نشه ، اون بیشتر از اینکه به فکر ناراحتی من بابت این مسائل باشه ، نگران قضاوتیه که خواننده های وبلاگ درباره ش می کنن و هنوزم شاکیه که چرا خودم مسائل رو نوشتم و همچنین شما زیر پستهام درباره ش تند حرف زده بودین!

پ.ن

کپسول ژله ای ویتامین E 400 رو سوراخ کنین و شبها بزنین به زیر پلک و بخوابین. هم برای چروکهای ریز و هم تیرگی زیر چشم و همچنین خاصیت الاستیکی پوست خوبه-با ویتامین ای 100 خیلی جواب نمی ده، به نظرم 400 بهتره و سریعتر اثر می گذاره ، امتحان کنین اگر عرض3 تا 6 شب اثری مشاهده نکردین از 400 استفاده کنین- من یه کپسول رو سوراخ که می کنم حدود 4 یا 5 شب تموم میشه، حواستون باشه با ضربه های اروم تک انگشتی بزنین و انگشت نکشین-

دنبال جو دو سر و گیاهک گندم هستم که گاهی به جای جوانه گندم با ماست ماسک کنم و بذارم صورت. این جو دو سر برای تیرگی دور چشم هم خوبه ها ، اگر گیرتون میاد از ماسکش غافل نشین، سبوس جو دو سر رو هم اگر گیر بیارین و به شکل خوراکی یا دمنوش استفاده کنین برای بدن خیلی هم عالیه ، منبع غنی ویتامین کا و ای و سی هست

اون کرم چربی سوز رو که گفتم درست کردم ، استفاده کردم این مدت. به نظرم تاثیر داره اما خیلی کم ، یعنی عملکردش خیلی آرومه و نباید انتظار کارکرد انفجاری تو یک یا دو هفته ازش داشت