دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت شصت و هشتم

 

 دارم میرم خونه مادام ، دو روزی فکر کنم اونجا هستیم، والده وقت دکتر داره، البته دو شنبه هم وقت دکتر داشت و یکشنبه صبح رفتن اونجا . از بس تربچه گفته خادی ، خادی ، هم مادام تماس گرفت و هم والده گفت بیا بریم- یه کارهایی دارم که باید خونه باشم این روزا- اما بخاطر تربچه دارم میرم

یه آهنگی هست به اسم خاطرخواه ، ناهید خونده ، من از صدای این خواننده متنفرم، ولی تو باشگاه همین آهنگ رو با صدای یکی دیگه و با همین اسم شنیدم ، اما هر چی سرچ کردم پیدا نکردم همه جا با اسم ناهید ایندکس شده،آهنگ شاد و خوبیه. کسی احیانا اسم خواننده رو می دونه یا اینکه کدوم سایت هست برای دانلود؟- به تصور این که پیدا میکنم تو باشگاه درخواست نکردم برام بلوتوث کنن، حتی ممکنه آهنگ مال مربی ای باشه که روش کار میکنه ، خلاصه فعلا از باشگاه نمی تونم بگیرمش-

قسمتی از متنش اینه

میدونی خاطر خواتم من

عاشق چشماتم من

هر جا بری عزیزم

همیشه سر راتم من

میخوام یه کانال تلگرام درست کنم ، یه سری ویدئوهایی که ترفند و نکات جالبی توشون هست رو اونجا بذارم ، هنوز اسم جالبی براش پیدا نکردم ، اسمش رو پیدا کنم ، کانال رو اعلام می کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
گنجشک یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 16:14

آرمین نصرتی نیست؟

نمی دونم ، هیچ جا پیدا نشد

مری پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 22:18 http://meredith.blogsky.com

سلام عزیزمممم خوبی؟
این سایت هر آهنگی رو که توی نت باشه میاره هر زبانی
من سرچ کردم چند تا خاطرخواه داره نت ندارم دونه دونه دان کنم برات بیابمش ولی خودت سرچ کن
http://www.mp3juices.cc/

تو این سایت که دادی هم پیدا نشد متاسفانه ، اصلا نمی دونم چرا هیچ جا اثری از آثارش نیست ! لپ تاپ باشگاه هم بلوتوث نداشت نتونستم بفرستم رو گوشی، حتی اسم خواننده هم با فایل تگ نشده بود که بیام خونه سرچ کنم دوباره

منصوره چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 22:11

سلام عزیزم .....امیدوارم حالت بهتر شده باشه

کاش یه مغازه بود ، آدم میرفت و میگفت ، " بی زحمت یه کم خیال خوش میخوام "
" ببخشید این خنده های از ته دل چندن ؟ "
" آقا این آرامشای لحظه ای چند ؟ "
" این خیالیا که می پاشن رو زندگی مشتی چند ؟ "
" از این روزایی که بی بغضن دارین ؟ "
" از این سالای بی رنج اندازه ی دل ما دارین ؟ "
" این شادیا دوام دارن ؟ "

کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه زندگی میخوام بی زحمت جنس خوبش

کاش میشد بری بگی یه کم زندگی میخوام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.