دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

درونگرایی و برونگرایی

دانشمندان میگن مردم هم برونگرا هستن و هم درونگرا، اما باید دید کدوم قسمتش برجسته تره تا تو همون گروه تقسیم بندی بشن.

من نه میتونم خودمو تو گروه درونگرا جا بدم و نه برونگرایه جورایی مشخصاتم به نظر بینابینه. 

ولی این متن درباره انواع درونگراییه و انگار من یه درونگرای اجتماعی هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
منصوره چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 23:32

سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود ...خوشحالم که دوباره نوشتی
وای ببخشید چقدر تو کامنت قبلی غلط غلوط نوشتم
عزیزم قول داده بودی کانال تلگرام داشته باشی .... کانال ایجاد شد بالاخره؟

ممنون عزیزم ، باور میکنی اصلا متوجه غلط های تایپی نشدم؟
کانال رو هنوز نه ، این مدت این قدر مشغله داشتم نتونستم به یه اسم خوب فکر کنم ، دلم میخواد یه اسمی باشه که جامع باشه از چیزهایی که قراره تو کانال بذارم ، در عین حال یه اسم موجز و کوچک

مرمر سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 09:39

سلام گلی جان, امیدوارم خوب و خوشحال باشی و غیبت طولانیت برای خوشی و شادی بوده باشه, مراقب خودت باش, دلم برات تنگ شده زیاااادد...

منم دلم تنگ میشه ، ولی گاهی واقعا نوشتن برام سخت میشه

Afsoon یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 14:16

دوستم کجایی
مشکلی که پیش نیومده؟؟؟؟؟

فدات بشم مهربونم که پیگیر بودی

فاطمه شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:10

سلام نازی جون کجایی دختر چرا نمینویسی نگرانت شدم بیا یه خبری از خودت بده

سلام عزیزم ، نوشتم تو پست آخر چرا نیستم
تو خودت خوبی؟ بین دوستهام اون مورد رو ارسال کردم، امیدوارم رونق گرفته باشه

Afsoon جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 02:15

کجایی بانو نگرانت شدم

هستم گلم، فقط سر در گمم و تحت فشار

منصوره شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 18:57

سلام عزیزم ...عید سعید غدیر را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم و یک جهان زیبایی ، یک عمر سرافرازی ، یک تبسم ناز ، یک تن سالم ، یک دل خوش ، یک روز دلنشین و دنیا دنیا آرزوی زیبا هدیه من به شما و به خانواده و فالورهای گلتون

سلام مهربونم ، ممنون ازت - با تاخیر- برای خودتم شادی و سلامتی کنار عزیزانت آرزو میکنم. ایمیلیتو امروز دیدم و پیغام خصوصیتو ، گفتم دیگه یکبارگی همینجا جواب بدم بهت
ممنونم ازت عزیزم که به یادمی

منصوره چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 20:00

من دردنگرای اضطرابیم ....به هنه دعوتها نه میگم و از حضور در جمع به دلیل اضطراب امتناع میکنم

جدی ؟ چرا من بر عکس فکر می کردم خیلی مشتاق مهمونی دادن باشی- حتی اگر مشتاق مهمونی رفتن نباشی-

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.