دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تو یا باران

‏ 

 گنجشک ها

به احترام باران

سکوت می کنند

من به احترام تو

امروز همه جا آرام است

تو می آیی

یا باران؟


خواب زده شدم،طبق معمول... 

نظرات 7 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 15:53

سلام عزیزم. کاش یه خبر از خودت میدادی نگرانتم.

فاطمه شنبه 16 تیر 1397 ساعت 20:11

سلام نازی جون خوبی عزیزم
باز غیبتت طولانی شده عجیب وقتی طولانی نیستی حس بدی پیدا میکنم ایشالله با خبرهای خوش برگردی پیشمون
مواظب خودت باش خانوم گلی

سارا شنبه 16 تیر 1397 ساعت 20:10

کاش یه ایمیل بزنی حداقل نگران نباشیم

سارا جمعه 8 تیر 1397 ساعت 23:24

خوبی بانو؟

منصوره شنبه 2 تیر 1397 ساعت 12:08

عزیزم کجایی ؟ نگرانتم ...بهتری ؟

منصوره شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 12:03

سلام عزیزم ...عیدت مبارک
آواز گنجشکها / مرا به یاد تو می اندازد / آن زمان که نگاهت دیگر در پس ثانیه ها گم شده است / از فراغت نفسم تنگ شده است / این صدایم را نیز می شنوی ؟ / که چقدر خسته است./ در پس این قاب شاد زندگی من / بی تو اما دیگر زندگی سخت شده است ./ دیگر آن رودی که روزی می خروشید / آن طراوت را ندارد / دیگر آن بلبل که میخواند نغمه ها بر شاخساران / از فراغت آشیان را سوخته است / می کنم کوتاه سخن با تو / گر شنیدی این ندایم را ...بیا ای بهترینم
شعر از محمود صیفی

فاطمه شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 05:44

نازی جان رمز پست صد و ده رو می ی لطفا

فرستادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.