دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت نهم

 

 هنوز خبری ازش نشده ، دیگه اعصابم کشش نداره

ساعت هفت باید تو بیمارستان می بود، نمی دونم دقیقا عمل کی شروع شده ، و مدتش چقدر بوده ، ولی یعنی الان نباید به هوش اومده باشه؟ اصلا بی هوش کردن یا فقط هوشیاری رو بردن پایین ؟

دل گنده هم هست تا دورش خلوت نشه خبر نمی ده!

+ 16:33

دارم از دلشوره بالا میارم

+21:07

...

+11:00

دلم دیگه جا نگرفت با دبیت کارت با شماره ش تماس گرفتم-شماره نمیفته- تو دسترس نبود

چرا اینقدر بی فکره؟ میدونستم همین بلا رو سرم میاره که دیروز ناخوداگاه،  اونقدر عصبانی بودم، اون همه اصرار کردم بی خبرم نذاره، اون همه گفتم زود خبرم کن، اخرشم هیچی

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 12:14

سلام خبری نشد؟

همین الان باهاش صحبت کردم مریم، خوبه ترخیص شده

مرمر سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 03:07

به نظرم ز بزن از بخشی که بستری شده بپرس تا خیالت راحت بشه مطمئن باش اونا لو نمیدن ...

واقعا دستم بسته بودم ، می ترسیدم یه وقت مشکلی پیش بیاد، هیچ کاری نکردم

نل دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 23:33

نگران نباش..خیره...حتما نتونسته خبر بده..بد به دلت نده عزیزم..

همین الان باهاش صحبت کردم

منصوره دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 21:35

گلم ، از بخشی که بستری هست ، خبری نگرفتی ؟

هیچ کاری نمیتونم بکنم

نل دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 21:04

چی شد؟خبر اومد؟

نه نل نگرانم، خیلی

Nahid دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 18:09 http://rooznegareman.blogsky.com

نترس عزیزم. ارنست بم، آفت نداره نگران نباش. بالاخره باید شرایطتو بپذیری و موقعیتاشو وگرنه دوباره یجور دیگه داغون میشی گلم.

فعلا که انتظار جای هیچ فکر دیگه ای نگذاشته

مری دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 17:15 http://fandogh925.blogsky.com

من معمولا این مواقع میخوابم یا فیلم میبینم
خواب بیشتر جواب میده البته

خواب به چشمم نیومد، با اینکه دیشب دیر خوابیدم و صبح هم کسل بودم و گیج
هنوز هیچ به هیچ

مری دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 15:20 http://fandogh925.blogsky.com

احتمالا تا 4 و این ورا طول بکشه کل مریضا رو 7 صبح میگن تو بیمارستان باشن که صبح زود دکترا بیان ویزیت کنن نگران نباش عزیزمممم

فعلا که فقط دارم انتظار می کشم ، بدم میاد از منتظر موندن، پیر میکنه آدم رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.