دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت یازدهم


   

 دروغ چرا، از عصر صد بار عکسی که از تخت بیمارستان برام فرستاده رو نگاه کردم، یا این عکس ریالیتیش خیلی بالاست یا من خیلی دلم تنگ شده که عکس انگار زبون در آورده

آنچنان صحبتی نکردیم، همون تماس ظهر و چند کلمه  پیام مختصر، اوایل شب

طبق اطلاع رسانی این چند ماه در مورد نتیجه مصرف عرق فراسیون بگم که امروز دیگه اصلا نفهمیدم و شروع شد! 

البته چند روزه به نسبت مساوی با عرق رازیانه مخلوط کردم و خوردم-این بار که ابوی رو فرستادم برای خرید، اومد و گفت بهم گفتن با رازیانه مخلوط کنید بخورید برای نتیجه بهتر! آبروریزی شد رسما-

نظرات 4 + ارسال نظر
نل پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 09:35

تو میگی فراسیون....من همش میخونم فراماسیون:))
اصن اینجوری رفته روی مخم....بعد تازه یادمم نمیمونه..میخام به‌کسی بگم..میگم:عرق چی بود؟؟؟؟بروزن فراماسیون بود:))))))
یعنی آیکیوم به حد جلبک رسیده:))

این که به فدراسیون بیشتر نزدیکه ، تا فراماسون
یه جا تو گوشیت ذخیره کن ، فکر می کنم شهر شما هم داشته باشن عرقیجات فروشیا
البته تو نت هم سرچ بزنی خیلی سایتها درباره ش گفتن ، انگار چیز ناشناخته و غریبی نیست ، من اولش فکر می کردم ممکنه فقط این ورا باشه

سما چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 19:02 http://www.zendegiyaniin.blogfa.com

من تقریبا هفته ای ۵ بار هر شب یک لیوان دم کرده رازیانه میخورم خیلی اروم و بی سر و صدا پریود میشم:)))))

یه مدت رازیانه میخوردم البته پراکنده و نه مرتب ولی تاثیر نداشت روم

مریم چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 08:43

رازیانه عالیه

این تجویز واقعا عالی بود، تا قبل از این فراسیون هر چی رو امتحان کرده بودم مستمر جواب نداده بود ، الان سه یا چهار ماهه که هر بار درد کم تر و کمتر شده تا این سری که اصلا متوجهش نشدم

مرمر چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 00:52

عرق چی هست این؟

اسمش فَراسیونه، برای تنظیم قاعدگی ، کم شدن درد و تقویت تخمدان، از بین بردن کیست های کوچک خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.