دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

چالش

   


 میخوام یه چالش یک ماهه بذارم 

از امشب، شروع کنین

1. خودتونو وزن کنین

 2.قبل خواب یه لیوان آب ولرم - یه کم گرم تر از آب شیر-رو با کمی سرکه سیب-حدود سه تا چهار قاشق غذاخوری- و سر قاشق مربا خوری نمک مخلوط کنین و بخورین بعد بخوابین- یعنی آخرین چیزی که میخورین این باشه- صبح هم وقتی بیدار می شین اولین چیزی که میخورین همین باشه، 45 دقیقه بعد هم صبحانه بخورین

نکته

1.اگر سرکه سیب ندارین اشکالی نداره با همون نمک هم می تونین این کار رو انجام بدین

2. اگر دیدین با سه یا چهار قاشق سرکه معده تون اذیت می شه ، واسه نوبت بعد یه قاشق کمتر بریزین ، اگر اوکی بود با همون میزان ادامه بدین

خودم که اضافه وزن ندارم ولی برای بهتر کردن متابولیسم،  سم زدایی  و هیدراته کردن بدن میخوام یک ماه این کارو بکنم

اگر انجام دادین بعد از دو هفته گزارش بدین که آیا تغییری هم تو وزن مشاهده کردین؟- به شرط این که رژیم متعادل هم داشته باشین یعنی در کل بیش از حد نرمال غذا نخورین-

قبلا در مورد مادام این مورد بدون عنصر نمک نتیجه داده و حدود 8 کیلو وزن کم کرده بود. نمی دونم چی شد ولش کرد!

پ. ن

نوبت شب باید از شامتون حداقل دو ساعت گذشته باشه، پس بهتره شام رو زود میل کنید-قبل از ٨-

نظرات 13 + ارسال نظر
نل یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 11:43

سلام.خوبی؟کجایی عزیزم؟

هستم عزیزم، فقط اوضاع دور و برم جالب نیست دستم نمیره بنویسم

کتایون شنبه 24 تیر 1396 ساعت 21:11

سلام.
خوبی؟
چه خبر؟
نگران شدم دیگه دیر به دیر می نویسی.

غصه رو دلمه

گنجشک پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 02:24

منکه بچه شیر میدم نمی تونم
لطفا درمورد روشهای کوچک کردن شکم بعد سزارین بگو

الهی
کاش قبل زایمانت گفته بودی، شنیدم لاریها رسمی دارن که تا چهل روز بعد زایمان، زائو نباید اب خنک بخوره میگن باعث بسته شدن بدنش میشه و جمع نمیشه بعد زایمان
البته هرچی به مادام گفتم گوش نکرد انجامش بده که ببینم این شنیده درسته یا نه
ولی اگر زخمهات دیگه کاملا خوب شده یعنی حدود ۶ ماهی گذشته میتونی ورزشهای شکمی رو بی ترس انجام بدی. البته یه سوال، اون مقدار کم نمک تو اب واسه اول صبح و اخر شب بدون سرکه بازم تاثیر میذاره رو شیردهیت؟

منصوره شنبه 17 تیر 1396 ساعت 21:18

گلم هرچی دعات کنم کمه ...چه رژیم خوبی ... کارکردش برای من اینه که از بی خوابی و بد خوابی نجاتم داد. از هر خواب آوری موثرتره . دیگه لاغر شدن در اولویت دومم قرار گرفت.

سلام عزیزم، واقعا توی بهتر خوابیدن اثر داره؟
خدا رو شکر که یه فایده ای برات داشته
راستی اون نکته پی نوشت رو حتما یادت باشه

مرمر شنبه 17 تیر 1396 ساعت 10:25

منم شروع کردم از دیشب, ممنون بابت اطلاعات خوبت

خوش اومدی

مریم جمعه 16 تیر 1396 ساعت 00:00

از هفته قبل دارم میرم ایروبیک ولی اینقدر بدنم ضعیفه که خدا میدونه نه میتونم بدوم نه میتونم درست حسابی حرکات رو انجام بدم
فقط راه میرم و نهایت حرکات دست رو انجام بدم
عضلات پاهام اینقدر ضعیفه که وقتی رو زمین میشینم جفت پا رو بخوام بالا بیارم خیلی زور بزنم 5 سانت از زمین بالا بیاد کمرم هم دیگه وامصیبت

ایراد نداره،فشار نیار ذره ذره کار کن قوی میشه، دو سال پیش که شروع کردم دوچرخه رو یک دقیقه هم نمیتونستم بزنم، اما ادامه دادم بدنم عادت کرد، برعکس تو عضله های دستم ضعیف تره یه کم، البته بگم از بس متمرکز بودم رو میان تنه و مقداری هم پایین تنه، رو عضلات دستم کار نکردم، اما حدیدا برای بازو و سرشانه و سینه هم دارم کار میکنم

Afsoon پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 19:31

اخه من فشار خون دارم همبنجوریش هم با غذا و میوه نمک نمیخوام چه رسد به اینکه بخوام آب نمک بخورم با رژیم

خب پس تو فقط با سرکه بخور

Afsoon پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 17:13

میشه به جای سرکه سیب سرکه انگور اضافه کرد و بدون نمک کلا رژیمتو عوض کردما

سرکه انگورمیزان اسیدی بودنش زیاده ها، سرکه سیب متعادل تره و توی طول زمان یک ماه یا بیشتر معده تو اذیت نمیکنه. ولی اگر تحملش رو داری اشکال نداره، نمک رو نه حذف نکن، برای سم زدایی و هیدراته کردن بدن و اثر بیشتر همراه با سرکه گفتم استفاده کنی
البته اگر قرار به حذف کردن باشه باز ترجیحم اینه اب نمک تنها استفاده کنی، خودمم بدون سرکه دارم استفاده می کنم، چون گفتم که اضافه وزن ندارم، ترکیب با سرکه رو گفتم برای کسانی که میخوان نتیجه سریعتری تو وزن کم کردن بگیرن

Nahid پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 14:06 http://rooznegareman.blogsky.com/

منم از امشب پریدم تو این چالش

خوش امدی

مریم چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 23:50

سلام من با دو قاشق سرکه تو یک لیوانش هم مشکل داشتم صبح ها واسه همین ادامه ندادم
البته با رژیم و روزه ماه رمضون وزنم کم شد ولی پهلو و شکمم سر جاشه

پهلو و شکم؛ لامصبا باید ورزش کنارشون باشه
اینقدر معده ت ضعیفه؟ حتی با سرکه سیب؟ باور کن سرکه سیب واسه من شبیه شربته، منظورم از لحاظ اسیدی بودنه، سرکه انگور اونم خونگی به قول معروف مرد میخواد خوردنش، اون رو نمیتونم گتره ای بخورم

منصوره چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 19:51

چشم حتما این کارو میکنم و نتیجه شو بهتون میگم

ممنون عزیزم

فرانک چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 18:09 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام...
مرسی دوست جونی...
بااجازه لینکت میکنم....
منم پایه ی رژیمم....
هرکی پایست بیادااااااا.....
من از جمعه شب که میرم خونه خودم شروع میکنم...

ببخشید که من لینکدونی ندارم
رژیم از جمعه؟ این کاری نداره که از همین امشب استارت زده بودی

مری چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 16:59 http://meredith.blogsky.com

عه چه خوب من الان 80 ام میخوام از امشب شروع کنم رژیم
بهت خبر میدم چی شد
ولی معده درد نمیاره سرکه ی سیب؟

نه سرکه سیب خیلی سبک تر از سرکه انگوره از لحاظ اسیدی بودن میگم ، به میزان هم توجه کن تو یه لیوان آب نهایتا سه تا چهارقاشق غذاخوریه ، که اونم گفتم امتحان کنین ببینین با چه میزان بین 2 تا 4 قاشق معده تون مخصوصا وقت خواب اذیت نمی شه، تو روز که مشکلی نیست ، بعدش صبحانه میخورین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.