دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت پنجاه و هشتم

 من وقتی حرف میزنم که حالم خوب باشد، یا بخواهم حالم خوب شود، سکوت یعنی برای خوب شدن حالم حتی حوصله هم ندارم

  پ. ن

همون غصه های همیشگی، چند روز خونه مادام بودم، کار به جایی رسیده برای گلامپی آرزوی مرگ میکنم

برای یه زخم ساده رو دماغ خودش هزار تا کرم و پماد خریده و دکتر رفته، یه زگیل مانند تو بینی خواهرم زده که اذیت میکنه به فکر درمان و دکتر بردن مادام نیست، برای دندون صاحب مرده خودش مطب دکتر میره و کلی خرج میکنه، اما خواهرمو حتی بعد ۶ سال زندگی برای یه چک آپ نمیبره، نهایتش گفته میبرمت فلان درمانگاه با خدمات ارزون!

خدایا یا منو بکش یا این مردک رو

بانو دوباره بارداره، دیشب با شیرینی اومدن و خبر دادن، گفتن به کسی نگیم تا بره سونو

من فقط گریه می کنم این روزا

نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 11:54

قفسه سینه م تیر کشید .... چکار میشه کرد برای مادام ؟
کسی هست که حرفاش رو گلامپی اثر گذار باشه ؟



حاملگی مجدد بانو مبارک

منصوره جان گلامپی آدم نیست ، وگرنه صحبت های اون دفعه باید ادمش می کرد، کلا از شعور خالیه این نابشر
ممنوون ، روزی عزیزات باشه

مرمر دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 03:12

عزیزم...

داغونم مرمر همش حس میکنم دنبال بهانه ست کلا ارتباطمونو با مادام قطع کنه

ش یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 12:15 http://ندارم

و سکوتِ تو جوابِ همه ی مسأله هاست...

فکر نمی کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.