دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

تو از منم عاشق تری

میخوام آهنگ تو از منم عاشق تری علیرضا صارمی رو معرفی کنم

دانلود

...

من غیر دوست داشتن ِ تو

چیزی هوس نمی کنم

نه دیگه حتی با خودت

تو رو عوض نمی کنم

دیوونه بس نمی کنم

...

سمت خودت آغوشمو

با یه نگاه وا می کنی

تا چشمتو گم می کنم

چشامو پیدا میکنی

کابوسو رویا می کنی

مقصد ِ تو قلب منه

از هر مسیری که بری

رد بشی حتی از خودت

محاله از من بگذری

تو از منم عاشقتری

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر شنبه 1 مهر 1396 ساعت 05:48

ای خدا از دل تو... حق داری خوب, اینکه فوبیا نیست توی اکثر آمها این ترس هست, به نظرم یه مدت تو هم همینطوری باهاش برخورد کن تا ببینه چه حس تلخ و گزنده ای داره این رفتارها و کلا ندیده بگیرش. تو چه گناهی داری که باید اینقد افاده ها و اخلاق های نحس این شازده رو تحمل کنی؟؟ ببخشید اینقدر تند نوشتم چون واقعا از رفتارهای بی معنی این آدم متعجب میشم و بدم میاد از شخصیتش...

میدونی مرمر من اگر این مدل به کسی جواب بدم معنیش اینه یه کاری کرده و ناراحتم ازش و منطقیش هم همینه. اما انگار نه فقط ارنست بقیه مردا هم وقتی از کار خسته هستن یا مشکل کاری دارن، اینجور تلخ و سرد حرف میزنن.
من تو کتم نمیره یکی بابت خستگی جوری باهات حرف بزنه به خودت شک کنی. من از این شاکیم
عصرش زنگ زد و گفت همه ش تو جلسه بوده یا جلسه دفاع-من فکر میکردم دفاعها روز قبلش تموم شده ولی انگار بازم ادامه داشته

شکوه جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 21:57

نازی جانم سلام
یه سوال فوری دارم
براتون ایمیل زدم جواب ندادی میشه لطفا ایمیلت رو چک کنی؟؟؟


حل شد؟ کافی بود توضیحات؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.