دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

فیس براش

     

 قبلا تو یه پستی درباره فیس براش نوشته بودما هنوزم دلم میخواد بخرم و نشده ولی از این سایت دیدم برند مگنیتون دارن قیمت هم زده 315 تومن به نظر مناسبه مخصوصا که تکنولوژی ویبراتوری داره، اما نه برای الان من-البته هنوز نمی دونم این بهتره یا کلاریسونیک، اون گرونتر از مگنیتونه ولی همیشه به قیمت نیست، اما درکل تعریف کلاریسونیک رو خیلی شنیدم- بعد دیدم این سایت  دستگاه میکرونیدلینگ خانگی تیک توک هم داره و دستگاه لیزر خانگی دایود سیلک پرو و لیزر خانگی آی پی ال دس. آخ اگر دست و بالم باز بود و حقوقمون رو مثل آدم و به موقع پرداخت میکردن نه هر شش یا نه ماه یکبار، حتما فیس برش و یکی از دستگاههای لیزرخانگی و یه میکرونیدلینگ تیک توک رو می خریدم- همین عیدی واسه چیزهایی که برای مادام و تربچه خریدم فکر کنم یه هفتصد و هشتصدی هزینه شد بعد از عید هم دوباره نوبتهای سونو و مراجعه به دکتر جهت چک آپ دارم، بنابراین کماکان باید دست به عصا راه برم-اصلا ناراحت نیستم چرا این قدر هزینه کردم. واسه دیدن خنده خواهرم و بچه ش هر کاری میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 12:36

سلام عزیز مهربونم ....الهی همیشه سالم باشی گلم ...
الهی همیشه لبخند مادام و تربچه که بهترین هدیه و لذت زندگی است را داشته باشی .
امیدوارم امسال بهترینهای جهان مال تو باشه

ممنون مهربونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.