دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و دوازدهم

 

 اونقدر طرف رو دوست داری که نمیتونی ازش ناراحت بشی،  یا ناراحت باقی بمونی. هی می بخشی، هی میگذری و میگی درست میشه، اما یه زمانی به خودت میای و  می بینی دیگه نمیتونی کنارش بمونی، برات یه  غریبه ست که میدونی دوستش داری، اما نمیدونی برای چی

من دقیقا تو همین موقعیتم و موقعیت خوش آیندی نیست 

نظرات 6 + ارسال نظر
گنجشک دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 10:25

ای بابا ، باز دلتو شکونده ؟ خیلی سخته برای ما واقعا سخته ما که از جون و دلمون برای طرف مایه می ذاریم سختمونه این حرفا رو بشنویم رها شو به نظرم دلتو ازش خالی کن فقط مستلزم زمانه

دارم سعیمو میکنم. ولی این کار هم سخته

منصوره یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 22:55

منم با مری جان موافقم کاش بتونی با دکتر هولاکویی تماس بگیری
شماره تماس 0013104410555
دوبار در روز برنانه زنده داره ..شبها از ساعت نه و نیم تا یازده و نیم و نیمه شب فکر کنم ساعت سه و نیم تا پنج و نیم البته شنبه و یکشنبه بازپخشه ولی از دوشنبه تا جمعه برنامه زنده داره

ساعتش خیلی بده بخوام زنگ بزنم تابلو میشه تو خونه

لیلا یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 09:53

متاسفانه درک می کنم
دوستش دارم اما نمی دونم به خاطر چی

خب الان تو مرحله بعدی هستم. دلم کلا خالیه. ازش متنفرم

منصوره یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 02:29

کاش می فهمید که بر سر احساست چه آورده بعضی مردها قاتل احساس زن هستن . کاش میشد فریاد زد به چه حقی احساس و عاطفه ام را خونین و مالین کردی؟ به جرم دوست داشتن ؟به جرم صادق بودن ؟به جرم اعتماد کردن ؟

فهم کجا بود عزیزم

مرمر یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 02:21

سلام دوست خوبم. ای کاش قدر قلب طلایی و مهربون تو رو میدونست و اینطوری آزارت نمیداد با بی فکری و زدن حرفهای احمقانه. ببین میتونی با دکتر هلاکویی یه تماس بگیری و باهاش صحبت کنی؟؟ما که اینجا فقط میتونیم بخونیمت و نظرات کوتاه بدیم و متاسفانه کاری ازمون برنمیاد برای کمک بهت ولی فقط خدا میدونه توی دل شکسته ت چی میگذره. امیدوارم هر اتفاقی میوفته ختم به شادی و خوشبختی همیشگی تو بشه...

ممنون عزیزم. هر روز بدتر از دیروز شد. هر روز بیشتر توهین کرد. کلمات بیشتری به کار برد. تو پیامها پست و بی شرافت هم لقب گرفتم. از هیچ بی احترامی فروگذار نکرد

مری شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 17:50

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.