دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

دلمشغولیهای زنی در آستانه چهل سالگی

یک سری از تجربه هامو تو کانال تلگرامم میذارم @myfreshair

یادداشت صد و بیستم

   

 بالاخره تموم شد

استخدام شدم

بزرگترین اتفاق زندگیم بعد از ١۵ سال به وقوع پیوست

تمام این مدت از پارسال که ننوشتم و اعصابم اون همه داغون بود بخاطر همین ماجرا بود!

بلاهای زیادی سرم اومد. از حد نوشتن خارجه. یعنی از بس ننوشتم یادم رفته چطور باید نقل کنم و ضمنا اونقدر زیاده که اگر بخوام مثل سابق با جزئیات بنویسم هم مچ برام نمیمونه هم اونقدر زیاد میشه که فکر کنم حوصله‌تون سر بره. دارم فکر میکنم خورد خورد بنویسم یا تعریف کنم و فایل صوتی بذارم براتون 

ولی نکته جالب ماجرا اینه که قبلا فکر میکردم استخدام بشم، خوشحالی رو با تمام وجودم حس میکنم و از هیجان، حداقل همون شب اول وقوعش خوابم نبره. چنان زجر کشیدم و پروسه طولانی شد که چهارشنبه وقتی حکمم رو دیدم هیچ حسی نداشتم. به معنی کامل کلمه هیچ حسی. فقط عین یه خاطره دور حکمم یادمه. حتی من زبل تیز یادم رفت اون وسط، یواشکی کد پرسنلیمو حفظ کنم و یه رکب به امور اداری و مالی بزنم که گفتن فعلا نه حکم رو دستمون میدن نه کپیشو و نه میتونیم ازش عکس بگیریم! جل الخالق دیگه صادرش کردین این حرکات چی چیه؟ 

بیشتر تو شوکم. چون به مرحله ای رسیده بودم که اصلا تو فازش نبودم و یهو چهارشنبه فرستادن دنبالم و وقتی فهمیدم حکمم خورده؛ فقط میخواستم ببینمش که باورم بشه دروغ نیست. فقط میخواستم ببینم این یه برگ کاغذی که بابتش اون همه زجر کشی یدم و بلا سرم اومد چه شکلیه؟ 

چیزی که الان بیشتر بهش محتاجم انگار سکوت مطلقه. تا از هیاهوی زیاد توی مغزم که این مدت، هر روز با شدت گرفتن ماجراهای مربوط به استخدامم و حواشی دیگه زندگیم بیشتر شده بود، فاصله بگیرم.یا حداقل کلا تا یه مدت با هیچ کس یک کلمه حرف نزنم

کاش این سکوت مطلق فراهم میشد! ولی امکانش نیست چون هر روز میرم سرکار و باید جواب ارباب رجوع رو بدم؛ اونم با خوشرویی کامل! 

تعریف میکنم براتون

پ. ن

منصوره جان خصوصیتو دیدم. برات ایمیل زدم

سحر خصوصی تو رو هم دیدم بهت پیام میدم 


نظرات 5 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 14:13

سلام دوست زیبا بهت تبریک میگم و برات موفقیتها و شادی های بیشتری آرزو میکنم. زندگی هر روز یک رنگه. روزگارت پر از رنگهای زیبا عزیزم

سلام عزیزم. ممنون ازت. همچنین برای تو

منصوره چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 15:58

سلام نازنینم تبریک میگم بهت با همه وجودم

ممنون منصوره جان. جواب ایمیلت رو داده بودما

سارا سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 13:20

سلام الهی شکر ، نگرانت بودم ،الحمدلله، ان شاء الله که بهترین اتفاقها رو پیش رو داشته باشی،از !خبری نیست؟(انقدر ننوشتی اسمش یادم رفته)

ممنونم ازت. اسمشو ارنست گذاشته بودم

فاطمه شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 20:22

سلام سلام سلام چقدر دلم برات تنگ شده بود ایمیل هم جواب نمیدی اینقدر درگیری عزیزم.
تبریک تبریک تبریک خیلی عالیه واقعا واست خوشحال شدم بالاخره استخدام شدی
برامون تعریف کن از نبودنت که حسابی نگرانمون کردی با نبودنت طولانی خانم

ممنون عزیزم. دیر دیدم ایمیلت رو ولی برات جواب دادم

کتایون جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 23:20

سلام.
تبریک میگم.

سلام عزیزم. ممنون ولی به قول معروف غول مرحله اخرش مونده. امتیاز بندی و جایابی. و این وسط متاهلها و بدتر از اون بچه دارها الکی الکی کلی امتیاز میگیرن بابت این دو آیتم و ممکنه بیفتم یه جای دور و پرت. استرس این مورد رو هم دارم الان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.